۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
ایجاد کارخانه ورق ضخیم آلومینیوم جاجرم برای ۱۲۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند
درگفتگو با بازار عنوان شد؛

ایجاد کارخانه ورق ضخیم آلومینیوم جاجرم برای ۱۲۰۰ نفر اشتغالزایی می‌کند

بجنورد- زارعی، سرمایه‌گذار جدید تولید پروژه ورق آلومینیوم گفت: با ایجاد کارخانه ورق ضخیم آلومینیوم برای یک هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

زارعی در گفتگو با بازار؛ با اشاره به اشتغال‌زایی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در کارخانه ورق ضخیم آلومینیوم جاجرم اظهار داشت:در حال حاضر برای پاسخگویی میزان مصرف داخلی کشور باید روزانه ۴۰۰ تن تولید داشته باشیم که آمادگی تحمل تمام سختی‌ها را برای این سرمایه‌گذاری و احداث این پروژه راداریم.

وی افزود: در حال حاضر ما در کشور کارخانه تولید ورق آلومینیوم راداریم اما نازک هستند ولی با توجه به اینکه آلومینیوم صنعتی استراتژیک در کشور است و صنایع بسیاری وابسته به این صنعت هستند تولید ورق ضخیم آلومینیوم اتفاقی خوب خواهد بود چراکه ضخامت این ورق از پنج میلی‌متر تا یک متر خواهد بود.

سرمایه‌گذار جدید تولید پروژه ورق آلومینیوم ادامه داد: مقرر بود تا این کارخانه در تبریز ایجاد شود اما یکی از بزرگ‌ترین معایب برای این کارخانه در تبریز حمل‌ونقل شمش به‌عنوان ماده اولیه بود که به همین دلیل ایجاد این کارخانه در جاجرم نهایی شد که فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

زارعی بابیان اینکه برای تأمین زیرساخت‌های این کارخانه نیازمند کمک همه مدیران و مسئولان و مردم هستیم افزود: هم‌اینک در سایر کشورها دولت‌ها برای همکاری و رفع موانع سرمایه‌گذاری استقبال خوبی دارند اما در کشور خودمان وضعیت حمایت‌ها بسیار ناراحت‌کننده است و همین موضوع باعث شده تا پول‌های سرمایه‌گذاران در سایر کشورها سرگردان باشد.

وی افزود: به‌عنوان‌مثال در حال حاضر ۱۳۱ میلیارد دلار سرمایه سرگردان در بانک‌های ترکیه داریم که اگر کشورمان از سرمایه‌گذار حمایت کند این پول در کشور می‌ماند و صرف توسعه و عمران در بخش‌های مختلف می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha