۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
بازگشت شکوهمند نرم افزار محبوب و رایگان Winamp به دنیای نرم افزار
تازه های نرم افزاری؛

بازگشت شکوهمند نرم افزار محبوب و رایگان Winamp به دنیای نرم افزار

نرم افزار پخش موزیک Winamp از جمله قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای دوران خود است که پس از توقف چند ساله فعالیت، نسخه جدید و رایگان آن با امکانات به روز و فراوان روانه بازار شده است.

به گزارش بازار، آن دسته از افرادی که از سال ها پیش با کامپیوترها سر و کار دارند، قطعا برنامه پلیر محبوب Winamp را به عنوان یکی از پرکاربردترین برنامه های ویژه پخش موزیک به یاد می آورند. 

حتی بسیاری از آنها از آخرین نسخه این نرم افزار پر طرفدار یعنی نسخه ۵.۸ استفاده می کردند تا اینکه با روی کار آمدن رقبای قدرتمند، این نرم افزار به طور کل از اذهان دور شد. 

اکنون اما شرکت «رادیونومی» به عنوان مالک و توسعه دهنده این نرم افزار، اعلام کرده که نسخه جدید Winamp با امکاناتی به روز و تامین کننده نیازهای مدرن در پخش موزیک در راه است و به زودی منتشر خواهد شد. 

در نسخه جدید، می توان مجموعه موسیقی خود را با یک پخش کننده MP۳ یا گوشی هوشمند همگام کرد و همچنین می توان آن را از طریق Winamp مستقیما از طریق اینترنت دانلود و پخش کرد. نسخه جدید همچنین این امکان را می دهد تا  آهنگ های مورد علاقه خود را با دوستان به اشتراک بگذارید.

البته عملکردهای اشتراک گذاری موسیقی به همین جا ختم نمی شود. Winamp دسترسی به تعداد زیادی از ایستگاه های رادیویی آنلاین را فراهم می کند و شما را قادر می سازد تا سایت ها را برای فایل های MP۳ قابل دانلود اسکن کرده و به کتابخانه خود اضافه کنید.

Winamp همچنین برای ریپ کردن و تبدیل فرمت های موسیقی ایده‌آل است. نسخه جدید این نرم افزار می‌تواند موزیک را از سی‌دی‌های بدون DRM ریپ کند و حتی آن  را با فرمت‌های aacPlus، AAC و WMA، برای رایت روی دیسک رمزگذاری کند.

علاوه بر این، اگر این امکانات کافی نیست، می‌توانید عملکرد Winamp را با کاتالوگ افزونه‌های رایگان، از جمله بارگیری برای کمک به تقویت صدای سه بعدی، اکولایزرهای گرافیکی، crossfading و پشتیبانی از فرمت FLAC بدون اتلاف، گسترش دهید.

کد خبر: ۱۲۰٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha