۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب شد
با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب شد

قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به سمت رییس شورا و نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی و اهمیت هم‌افزایی و بهره‌مندی از نظرات متخصصان، نخبگان و جوانان دغدغه‌مند در صنعت هوانوردی به موجب این حکم شما را به سمت رییس شورا و نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب می‌کنم.

دعوت از نخبگان جوان، متخصص و متعهد صنعت هوانوردی در این شورا، بررسی مشکلات موجود در این صنعت راهبردی و مهم و ارایه گزارش‌های تخصصی به صورت تحلیلی و مشورتی، مطالعه و بررسی فناوری‌های روز دنیا و کشف استعدادهای بومی و دانش‌بنیان از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

کد خبر: ۱۲۰٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha