۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
تامین اجتماعی در بخش معدن سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری می کند
نماینده مردم سیستان در مجلس:

تامین اجتماعی در بخش معدن سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری می کند

زاهدان - دهمرده، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در بخش معدن سیستان و بلوچستان به ویژه معدن «جانجا» سرمایه گذاری می کند.

حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در خصوص سرمایه گذاری در معادن استان سیستان و بلوچستان به ویژه معدن «جانجا« و نیرو گاه بادی «میل نادر» اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه و تکمیل نیروگاه بادی میل نادر سیستان مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است، افزود: همچنین مبلغ ۱۶میلیارد و ۹۳۰میلیون تومان جهت حمایت از تولید برق و توسعه فناوری های تجدید پذیر در نیروگاه میل نادر نیاز داریم.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  ۴۲ هزار متر مربع حفاری برای اکتشاف در محدوده «جانجا» صورت گرفته  و ۴۰۰ میلیون تن ذخیره مس تاکنون در این منطقه شناسایی شده است.

وی گفت: پس از ارسال گزارش پایان عملیات اکتشاف و تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان، اخذ گواهی کشف معدن مس جانجا صادر شده و اکنون  این پروژه در مرحله سرمایه گذاری و اکتشاف قرار دارد. 

کد خبر: ۱۱۹٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha