۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر با طرح جهش تولید مسکن
مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر با طرح جهش تولید مسکن

بوشهر- رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر با طرح جهش تولید مسکن خبر داد.

فرزاد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح جهش تولید مسکن از طرح‌های بزرگ و مهم دولت سیزدهم است که در سراسر کشور اجرایی و عملیاتی شده و در استان بوشهر نیز فاز نخست ثبت نام متقاضیان انجام شد.

وی افزود: تامین مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان برای ازدواج است و اگر بتوانیم این طرح را به سامان برسانیم بخش زیادی از مشکلات قشر جوان مرتفع می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد واحد مسکونی طی چهار سال در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر اجرایی و احداث می‌شود.

رستمی تصریح کرد: تاکنون ۱۵ هزار و ۴۶۰ نفر از خانواده‌های استان بوشهر برای این طرح ثبت نام کرده‌اند و به فضل خدا بتوانیم شاهد عملیاتی شدن طرح در کمترین زمان ممکن باشیم.

وی یادآور شد: تسهیلات کم‌بهره و اقساط طولانی مدت نیز برای این طرح در نظر گرفته شده که در بوشهر به عنوان مرکز استان، ۳.۵ میلیارد ریال تسهیلات و در سایر شهرها نیز ۳ میلیارد ریال و در روستاهای استان نیز ۲.۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha