۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
معرفی کامل تلویزیون ۶۵ اینچ سونی ۶۵X۸۵J از سایت دبی کوچولو

معرفی کامل تلویزیون ۶۵ اینچ سونی ۶۵X۸۵J از سایت دبی کوچولو

تلویزیون هوشمند سونی مدل ۶۵X۸۵J محصول برند سونی است. خرید تلویزیون سونی برای افرادی که به دنبال گیم و بازهای گرافیکی هستند اولویت زیادی دارد.

به گزارش بازار، تلویزیون هوشمند سونی مدل ۶۵X۸۵J محصول برند سونی است. خرید تلویزیون سونی برای افرادی که به دنبال گیم و بازهای گرافیکی هستند اولویت زیادی دارد. این تلویزیون به صفحه نمایش ال ای دی مجهز شده و در سال ۲۰۲۱ به جدیدترین امکانات و قابلیتها مجهز شده است و می‌تواند طعم یک زندگی هوشمند را به معنای واقعی برای کاربران ایجاد کند. تلویزیون ال ای دی سونی مدل X۸۵J سایز ۶۵ اینچ دارد و در لیست جدیدترین تلویزیون‌های برند سونی قرار گرفته است. این محصول برای محیط‌های بزرگ طراحی شده است که و با داشتن نور پس زمینه Direct LED می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و کاملا دقیق برای کاربران نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سونی ۶۵X۸۵J از کیفیت تصویر ۴K برخوردار است و می‌تواند تصاویر و محتوا را با جزئیات بسیار گسترده ای نمایش دهد. تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۶۵X۸۵J به قابلیت HDR مجهز شده است و تمامی تصاویر را با بهترین کیفیت نمایش می‌دهد. وجود فناوری محدوده دینامیکی بالا باعث شده است که کوچکترین جزئیات بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ قابل مشاهده باشد. تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X۸۵J به فناوری دالبی ویژن مجهز شده است و لحظات بسیار شادی را برای شما فراهم می‌کند. این تلویزیون می‌تواند محتواها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پردازش و آنها را هم از نظر ساختار و هم از نظر تصویر مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به بهترین حالت ممکن نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سونی ۶۵X۸۵J سیستم صوتی دو کاناله دارد و از ۲۰ وات توان صوتی برخوردار است. همچنین این محصول به سیستم‌ عامل جدید گوگل تی‌وی مجهز شده است و دنیایی از امکانات و قابلیت‌های مختلف دارد. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X۸۵J را دارید می‌توانید با مشاوران دبی کوچولو تماس گرفته و با فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو در ارتباط باشید.

تلویزیون 65 اینچ سونی 65X85J - سایت دبی کوچولو

کیفیت تصویر تلویزیون ۶۵ اینچ سونی X۸۵J

برند سونی در کیفیت تصویر تلویزیون های که درست میکند نهایت دقت را به خرج میدهد. این تلویزیون از لحاظ کیفیت تصویر با تلویزیون های سری ۸ ال جی رقابت میکند پس اگر قصد خرید تلویزیون ال جی را داشتید میتوانید این تلویزیون را با تلویزیون های سری ۸ ال جی مقایسه کنید تا با دید بهتری تفاوت میان آنها را متوجه شوید. تلویزیون ال ای دی سونی مدل ۶۵X۸۵J به فناوری‌های مختلفی مجهز شده است و از جدیدترین قابلیت‌های تصویر پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون محصول سال ۲۰۲۱ است و صفحه نمایش ۶۵ دارد. تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X۸۵J به پردازنده قدرتمند ۴K HDR Processor X۱ مجهز شده است. این پردازنده کاملا پیشرفته می‌باشد و می‌تواند تمام این تصاویر را به بهترین شکل ممکن و شفاف نمایش دهد. کیفیت تصویر ۴K تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل دارد و به بهترین شکل ممکن تمامی جزئیات تصاویر و محتواها را برای شما نمایش میدهد. تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X۸۵J می‌تواند تمامی نویزهای تصاویر را از بین ببرد و در نتیجه محتوای بی کیفیت را نیز به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. این تلویزیون از فناوری‌های مختلفی برخوردار است و با داشتن قابلیت Live Colour می‌تواند دنیایی از طرح و رنگ را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سونی ۶۵X۸۵J به فناوری Triluminos Pro مجهز شده است و تمامی محتواهای رنگی را با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد. این تلویزیون از نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و محتوای اکشن را نیز با کیفیت بالایی ارائه داده و شما محتوای سریع را بدون تاخیر و تاری مشاهده می‌کنید.

سیستم صوتی تلویزیون اسمارت سونی ۶۵X۸۵J

تلویزیون سونی مدل ۶۵X۸۵J صداها را به صورت هوشمندانه و متناسب با ابعاد اتاق شما تنظیم کرده و سپس آن را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. این تلویزیون به سیستم صوتی دو کاناله مجهز شده است و دو اسپیکر قدرتمند دارد. هر کدام از بلندگوهای این تلویزیون ۱۰ وات توان صوتی دارند و به طور کلی ۲۰ وات صدا در سراسر محیط منتشر می‌شود. صدای ارائه شده از این محصول کاملاً شفاف و رسا است و هیچ نویز صوتی وجود ندارد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده است تلویزیون ال ای دی سونی ۶۵X۸۵J از کیفیت صوتی قدرتمندی برخوردار شود بلندگوهای Bass Reflex و X-Balanced می‌باشد. این بلندگوها کاملاً ظریف هستند و در بدنه تلویزیون طراحی شده‌اند. به همین دلیل صدا به گونه‌ای ارائه می‌شود که شما احساس می‌کنید در دل صحنه‌ها قرار گرفته اید. تلویزیون ۲۰۲۱ سونی ۶۵X۸۵J به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است و خانه شما را فضای سینمایی می‌بخشد. این تلویزیون از قابلیت دالبی دیجیتال برخوردار است و می‌تواند تمامی صداها را با توجه به محیط اطراف تنظیم کرده و آنها را با کیفیت بالا پخش کند.

تلویزیون 65 اینچ سونی 65X85J - سایت دبی کوچولو

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ال ای دی سونی ۶۵X۸۵J

تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند سونی مدل X۸۵J امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده‌ای دارد. این محصول در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده و از جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل تی وی یعنی نسخه ۱۰ پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی X۸۵J منوهای کاملا منظمی دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است. این تلویزیون به قابلیت جستجوی صوتی مجهز شده است و شما می‌توانید تلویزیون را با استفاده از صدا مدیریت و کنترل کنید. تلویزیون ال ای دی سونی ۶۵X۸۵J با دستگاه‌های اپل کاملا سازگار است و دارای قابلیت Chromecast می‌باشد. همچنین شما می‌توانید موبایل تبلت و سایر دستگاه‌های هوشمند را به تلویزیون متصل کرده و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی ۶۵X۸۵J برای انجام گیم‌ها و بازی‌های مختلف نیز گزینه مناسبی است.

طراحی تلویزیون ال ای دی سونی ۶۵X۸۵J

تلویزیون هوشمند سونی مدل ۶۵X۸۵J در سال ۲۰۲۱ تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون دارای نور پس زمینه Direct LED است. قاب پشتی این محصول پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی دارد. تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X۸۵J به دو ورودی USB مجهز شده است و از پورت HDMI پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون کاملا شیک و زیبا طراحی شده و بدنه به کار رفته در آن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و کاملا باریک می‌باشد. پایه‌های تلویزیون ۶۵X۸۵J نیز شیک و زیبا است و می‌تواند وزن تلویزیون را تحمل کند. تلویزیون اسمارت سونی ۶۵X۸۵J قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد و از صفحه نمایش تخت برخوردار است.

تلویزیون 65 اینچ سونی 65X85J - سایت دبی کوچولو

نتیجه گیری

 تلویزیون هوشمند سونی ۶۵X۸۵J محصول برند سونی است و در سال ۲۰۲۱ تولید و به بازار عرضه شده است. این تلویزیون دارای موتور پردازشگر ۴K HDR Processor X۱  است و می‌تواند محتواها را با کیفیت تصویر فورکا و با جزئیات کامل نمایش دهد. این تلویزیون به سیستم صوتی دو کاناله و ۲۰ وات توان صوتی مجهز شده است. همچنین تلویزیون ۲۰۲۱ ۶۵X۸۵J به امکانات و قابلیتهای هوشمند فراوانی مجهز شده است و می‌تواند دنیایی از قابلیت‌ها را در خانه شما ارائه دهد. این تلویزیون علاوه بر فناوری‌های تصویری از فناوری‌های صوتی مختلف نیز برخوردار است. از لحاظ قیمت این تلویزیون نسبت به برند سامسونگ قیمت بیشتری دارد چون جنس بدنه محکمتری دارد و سیستم عامل آن نیز آندروید است. در کل اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را داشتید میتوانید این مدل از تلویزیون سونی را با تلویزیون های سری ۸ سامسونگ مقایسه کنید تا خرید بهتری داشته باشید و تفاوت میان این دو برند را مشاهده کنید. اگر قصد خرید تلویزیون سونی ۶۵X۸۵J را دارید با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید و به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو سری بزنید.

کد خبر: ۱۱۹٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha