۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
موافقت دولت جدید آلمان برای توسعه زیر ساخت مبادلاتی ارزهای دیجیتال
با انتشار یک سند اعلام شد؛

موافقت دولت جدید آلمان برای توسعه زیر ساخت مبادلاتی ارزهای دیجیتال

دولت جدید ائتلافی آلمان توفقنامه ای منتشر کرده که بر اساس آن، زیرساخت های مربوط به توسعه مبادلات ارزهای دیجیتال ارتقاء یافته و در کنار سیستم سنتی مالی رشد خواهند کرد.

به گزارش بازار، دولت جدید آلمان در توافقنامه ائتلافی خود از ارزهای دیجیتال نیز نام برده و اعلام کرده که از یک بازار برابر بین سیستم های مالی سنتی و «مدل های تجاری نوآورانه» حمایت می کند.

بر اساس این گزارش، سه حزب سیاسی آلمان طی هفته گذشته هفته با تشکیل دولتی ائتلافی موافقت کردند که بر اساس آن سوسیال دموکرات‌های چپ‌گرا (SDP)، حزب سبزها و دموکرات‌های آزاد از دسامبر سال جاری دولت را در دست خواهند گرفت.

بر اساس یک ترجمه تقریبی از توافقنامه ۱۷۷ صفحه‌ای که روز چهارشنبه اسز سوی دولت جدید آلمان منتشر شد، ائتلاف خواستار پویایی جدید در رابطه با فرصت‌ها و خطرات ناشی از نوآوری‌های مالی جدید، مانند دارایی‌های ارز دیجیتال و کسب‌وکارهای بلاک چین است. در متن این توافقنامه آمده است:

ما قانون نظارت بر بازار مالی اروپا را برای دیجیتالی شدن و ساختارهای پیچیده گروهی آماده خواهیم ساخت تا از نظارت کامل و ریسک کافی در مدل های تجاری جدید اطمینان حاصل کنیم.

ما به نظارت مشترک اروپایی برای بخش کریپتو نیاز داریم. ما ارائه دهندگان خدمات دارایی های کریپتو را موظف می کنیم که به طور مداوم مالکان ذینفع را شناسایی کنند.

در این سند آمده است که مرجع نظارتی اتحادیه اروپا باید «نه تنها از بخش مالی سنتی مراقبت کند، بلکه از سوء استفاده از ارزش‌های رمزنگاری برای پولشویی و تأمین مالی تروریسم نیز جلوگیری کند».

بر اساس گزارش ها، تشکیل ائتلاف دو ماه مذاکرات پس از انتخابات فدرال آلمان در ۲۶ سپتامبر به طول انجامید و قرار است «اولاف شولز» از حزب SDP به عنوان صدراعظم جدید آلمان جایگزین آنگلا مرکل شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha