۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
۱۰۰۰ بسته معیشتی طی هفته بسیج در گلستان توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

۱۰۰۰ بسته معیشتی طی هفته بسیج در گلستان توزیع شد

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: در هفته بسیج و روز گرگان، هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیون تومان در بین نیازمندان و جامعه هدف در گلستان توزیع شد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهارکرد: در هفته بسیج و روز گرگان، هزار بسته معیشتی در گلستان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان توضیح داد: مراسم اجرای آخرین مرحله رزمایش ششم همدلی و احسان به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای پنج آذر ۱۳۵۷ و روز گرگان، در امام زاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مراسم هزار بسته معیشتی به قیمت هر بسته ۲۵۰ هزار تومان و در مجموع ۲۵ میلیون تومان در بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد.

سلمان زاده گفت: این اقلام توسط بنیاد احسان وابسته به این ستاد توزیع و در پایان مراسم عطرافشانی و گل افشانی بر سر مزار شهدای پنج آذر ۱۳۵۷ گرگان با حضور مسئولان و عموم مردم انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در مورد هفته بسیج گفت: دفاع از جمهوری اسلامی، مردمی کردن امور و بصیرت مهم ترین شاخصه نظام و بسیج است.

وی عنوان کرد: در واقع بسیج نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهی یک ملت بوده؛ آگاهی که همراه با تحرک، معنویت و همراه با اخلاص برای حضور در همه میدان ها است.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha