۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
ایکس 22 پرو با قیمت 580 میلیون تومان در راه بازار
مدیران خودرو رونمایی کرد:

ایکس 22 پرو با قیمت 580 میلیون تومان در راه بازار

شرکت مدیران خودرو به صورت رسمی از محصول جدید خود یعنی ام وی ام ایکس 22 پرو رونمایی و قیمت عرضه آن را 580 میلیون تومان اعلام کرد.

بازار؛ گروه خودرو:  شرکت مدیران خودرو به طور رسمی از محصول جدید خود یعنی ایکس ۲۲ پرو  با حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت رونمایی کرد. محصولی که با تغییرات در بخش طراحی نمایی جلو خودرو و شباهت فراوان به هیوندای کونا راهی بازار خواهد شد.
این محصول با یک پیشرانه سه سیلندر به حجم ۱ لیتر مجهز به توربو شارژر با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گیربکس ۹ سرعته سی وی تی وارد بازار خواهد شد. ایکس 22 پرو نسبت به ایکس 22 فعلی در بازار بهبود فنی و ارتقا کیفی یافته است.

ایکس 22 پرو با قیمت 580 میلیون تومان در راه بازار


کارشناس بخش ماکتینگ و فروش مدیران خودرو در رونمایی ایکس ۲۲ پرو گفت؛ این خودرو یک مینی کراس اوور برای تردد در شهر است.شعار این خودرو برای ورود به بازار رنگ زندگی است که آپشن های جدید و پیشرانه قوی تری برای آن نصب شده است. زبان طراحی این خودرو براساس هنر و فرهنگ انجام شده است، در نمای جلو چراغ های جلو با تکنولوژی ال ای دی ۲/۷ برابر میدان نوری بیشتری ایجاد می کند.در طراحی عقب نیز بخش گرافیک چراغ ها بیشترین تغییرات را داشته است.

حسین مهداد،افزود:پیشرانه سه سیلندر مجهز شده به توربو شارژر بهترین کالیبراسیون را با گیربکس ۹ سرعته دارد. برای افزایش ایمنی نسل جدید سیستم ترمز این خودرو توسط بوش طراحی و نصب شده است.
این کارشناس در خصوص ایمنی ایکس ۲۲ پرو،بیان کرد: ۶۰ درصد بدنه این خودرو از فولاد مقاوم تولید شده که افزایش ایمنی را در بر دارد.


فروش این خودرو از فردا آغاز خواهد شد، در این رابطه آقای چو از شرکت چری در این رونمایی گفت؛ این خودرو با قیمت ۵۸۰ میلیون تومان راهی بازار خواهد شد.
گفتنی است که این محصول توسط خبرنگار «بازار»، در پیست آزادی تست و بررسی شده بود که نقاط قوت و ضعف آن را بیان کرده بودیم.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha