۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
تاکید بر تشدید نظارت بر بازار لوازم خانگی
عضو فراکسیون جهش تولید مجلس مطرح کرد

تاکید بر تشدید نظارت بر بازار لوازم خانگی

نیک بین، عضو فراکسیون جهش تولید مجلس با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار لوازم خانگی گفت: نهادهای نظارتی باید با دقت کافی جلوی مافیای لوازم خانگی بایستند.

به گزارش بازار، جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر تصریح کرد: مافیای واردات که این روزها در کشور جولان می‌دهد به کدام دستگاه‌ها وصل هستند که اینگونه بی محابا و بدون هیچ ترسی اهداف و منویات خود را پیش می‌برند و کسی در برابر آن‌ها نمی‌ایستد؟

وی گفت:چگونه می‌شود که اگر یک فرد عادی بخواهد اقدام به واردات یا صادرات کالای خود کند باید با یک بوروکراسی عریض و طویل مواجه شود و به آن‌ها پاسخ دهد، اما این سودجویان خواسته‌های خود را در کمترین زمان ممکن وبدون هیچ مانعی پیش می‌برند؟

نیک بین افزود: متاسفانه مافیای لوازم خانگی که سودهای چند صد میلیاردی از طریق واردات لوازم خارجی بعضا بی کیفیت نصیبشان می‌شود در حال لطمه وارد کردن به اقتصاد کشور هستند و می‌بینیم که بسیاری از شرکت‌های داخلی به خاطر این مافیا بسته، و کارگرانشان از کار بیکار شده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: نهادهای نظارتی باید دقت کافی به عمل آورند که جلوی این مافیا بایستند هر چند چنین عمل مهمی نیازمند اراده دسته جمعی است و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول باید پای کار بیایند تا این امر محقق شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha