۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
 دولت در تلاش است تا موضوع کم‌آبی را به خوبی مدیریریت کند
وزیر کشور:

دولت در تلاش است تا موضوع کم‌آبی را به خوبی مدیریریت کند

وحیدی، وزیر کشور با اشاره به خشکسالی و کم‌آبی در کشور گفت: دولت و استانداران در تلاشند تا موضوع کم‌آبی را به خوبی مدیریت کنند؛ در این حوزه فکر و تدبیر می‌شود و مشکلات با صبر و تحمل حل خواهد شد.

به گزارش بازار، احمد وحیدی روز پنجشنبه در آیین معارفه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری افزود: مشکل کم‌آبی یک مشکل عمومی است و همه استان‌های کشور با آن روبرو هستند که در ابتدا باید دعا کرد تا نزولات جوی شکل گیرد و سپس مردم، صبوری و همراهی کنند تا با تدبیر مسوولان این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: باید مراقب و هوشیار باشیم که دشمن در مشکل کم‌آبی کشور میدان‌داری نکند چرا که دستگاه‌های معاند تلاش دارند تا بین مردم استان‌های کشور اختلاف ایجاد کنند و القا کنند که مردم استانها با یکدیگر مشکل دارند اما نباید چنین اجازه‌ای به دشمن داد.

وزیر کشور با بیان اینکه مساله کم‌آبی یک مشکل بزرگ در کشور است، اظهار داشت: باید در این رابطه تدبیر شود و با رعایت عدالت و تامین نیازهای مردم و با اولویت شرب در این خصوص عمل کرد.

وحیدی افزود: دشمن با ایران و مردم کشور دشمنی دارند و از هر فرصتی برای ضربه‌زدن استفاده می کند، یک روز پمپ بنزین‌ها را هک می‌کند و روز دیگر شرکت هواپیمایی را هک می‌کند، از همین رو نباید اجازه هیچ سواستفاده‌ای به دشمن داد.

نیازمند تدوین الگوی حضور همه‌جانبه مردم در اقتصاد هستیم
وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری از جمله نرخ بالای بیکاری، اظهار داشت: نیازمند تدوین الگوی حضور همه‌جانبه مردم در اقتصاد هستیم چرا که همانطور که مردم در سیاست، فرهنگ، دفاع و امنیت وارد شدند و همه مسائل را رفع کردند، در اقتصاد نیز باید آنها را وارد میدان کرد.

وزیر کشور ادامه داد: باید خلاقیت‌های مردمی را شکوفا کنیم چرا که عقیده داریم هنر اصلی دولت‌ها این است که با وارد کردن مردم به میدان، مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

وحیدی به فعالیت‌های انجام شده در دولت در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دولت تلاش کرد تا مساله کرونا را به خوبی مدیریت کند و در همین راستا با اجرای طرح واکسیناسیون در حال حاضر در شرایط به نسبت خوبی قرار داریم و در حالی که برخی افراد(سلبریتی‌ها) در دورانی واکسن کرونا مطالبه می‌کردند و عنوان می‌کردند باید سر تعظیم در برابر آمریکا فرود آوریم و واکسن بگیریم، اما اکنون که واکسیناسیون در کشور اجرا شده است، خبری از آنها نیست.

وی ادامه داد: همچنین دولت در موضوع سیمان، فولاد و تامین سایر اقلام موفقیت‌هایی داشته است و تنظیم بازار را مرتب پیگیر است تا به نقطه مطلوبی برسد.

وحیدی با بیان اینکه مسیر محکم و پر امیدی در ادامه پیش رو داریم، اظهار داشت: امروز دیگر کسی نمی‌گوید حل مسائل اقتصادی با آمریکا است و حالا در مذاکرات اگر بر خواسته‌های برحق ملت ایران تن دادند و خباثت را کنار گذاشتند، مذاکره به نتیجه می‌رسد و اگر نخواستند ملت ایران مسیر پرامید و روشنی در پیش دارد.
وزیر کشور همچنین با گرامیداشت هفته بسیج به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه بسیج پرداخت و خاطر نشان کرد: همه ملت ایران بسیجی هستند.

وحیدی از زحمات و خدمات استاندار سابق چهارمحال و بختیاری نیز قدردانی و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: بی‌شک با کمک همگان و همراهی مردم جهش خوبی در این استان رخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha