۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
مصرف گاز در مازندران طی آبان ماه ۴۲ درصد افزایش یافت
سرپرست شرکت گاز مازندران:

مصرف گاز در مازندران طی آبان ماه ۴۲ درصد افزایش یافت

ساری- بیگلریان، سرپرست شرکت گاز مازندران میزان مصرف گاز استان طی آبان ماه را بی سابقه دانست و گفت: میزان مصرف گاز در آبان امسال ۴۲ درصد رشد یافت.

مقدم بیگلریان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آبان ماه امسال بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شد، گفت: در مدت مشابه سال قبل میزان مصرف ۶۵۰ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به رشد ۴۲ درصدی مصرف گاز طی ماه قبل در استان اظهار داشت: موازنه منفی بین تولید و مصرف وجود دارد و از مشترکان تقاضا داریم نسبت به صرفه جویی براساس الگوی مصرف اقدام کنند.

وی همچنین با تاکید ادارات استان نیز باید دمای رفاه را رعایت کنند، افزود: همکاران ما از ادارات بازدید خواهند کرد و ادارات پرمصرف معرفی می شود و باید طی چهارماه سرد سال میزان مصرف را تا ۱۰ درصد کاهش دهند.

سرپرست شرکت گاز مازندران از مشترکان خواست تا با سرویس وسایل گازسوز از طریق تعمیرکاران مجاز نسبت به بهینه سازی موتورخانه ها و سیستم سوخت اقدام کنند و افزود: تمام مشترکان خانگی، تجاری و اداری می توانند در طرح بهینه سازی موتورخانه ها شرکت کنند.

وی شمار شرکت های صاحب صلاحیت برای بهینه سازی موتورخانه ها را ۱۲۴ شرکت بیان کرد و گفت: تنظیم مشعل، عایق کاری و نصب رسوب گیری مغناطیسی موتورخانه ها به صورت رایگان انجام می شود که در کاهش هزینه گازبها تاثیر بسزایی دارد.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha