۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
ایجاد صنایع کوچک یکی از محورهای توسعه سیستان و بلوچستان است
استاندار سیستان و بلوچستان:

ایجاد صنایع کوچک یکی از محورهای توسعه سیستان و بلوچستان است

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصناف و صنایع باید با هم پیوند بخورند زیرا یکی از محورهای توسعه این استان پهناور با ظرفیت‌های زیادی که دارد ایجاد کارگاه‌ها و صنایع کوچک است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست با علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: بجز صنایع آلاینده هر واحد صنعتی که با مسائل محیط زیستی مواجه شده در کمترین زمان مشکل را مرتفع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مدل توسعه سیستان و بلوچستان براساس ایجاد اشتغال بنا شده است افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید اختیاراتی برای افزایش میزان تخفیف نسبت به سایر استان‌ها در خصوص واگذاری اراضی در شهرک‌ها داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید این استان را با نگاه ویژه‌تری نسبت به سایر استان‌ها دید تاکید کرد: ما به جز نقدینگی مانعی برای سرمایه‌گذاری نداریم.

وی با بیان اینکه حل مشکلات صنایع سیستان و بلوچستان بسیار اهمیت دارد ادامه داد: واحدهای صنعتی فعلی باید حفظ شوند زیرا شهرک‌های صنعتی جلوه‌گاه توسعه صنعتی استان محسوب می‌شود.

مدرس خیابانی با بیان اینکه جانمایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید به سمت دریا و مرز سوق پیدا کند خاطرنشان کرد: این مهم می‌تواند ظرفیت مهمی برای ایجاد شهرک‌های مشترک مرزی باشد.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha