۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
۱۶۳ سرمایه گذار در شهرک صنعتی آبیک فعالیت می کنند
مدیرعامل شهرک های صنعتی قزوین:

۱۶۳ سرمایه گذار در شهرک صنعتی آبیک فعالیت می کنند

قزوین- خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: نزدیکی به پایتخت را می توان از مهم ترین ویژگی های شهرک صنعتی آبیک دانست که تاکنون ۱۶۳ سرمایه گذار را به این شهرک کشانده است.

حمید رضا خانپور به خبرنگار بازار اظهار داشت:‌ شهرک صنعتی آبیک با هدف ساماندهی به فعالیت واحدهای صنعتی و خدمت رسانی بهتر به سرمایه گذاران ایجاد شد و خوشبختانه با دارا بودن زیرساخت های مناسب از یک سو و نزدیکی به پایتخت امروز به یکی از شهرک های صنعتی تقاضا محور برای سرمایه گذاران تبدیل شده است.

وی گفت: در حال حاضر استقبال صنعتگران و سرمایه گذاران از این شهرک صنعتی بسیار مطلوب بوده است و تاکنون ۱۶۳ سرمایه گذار برای این شهرک صنعتی جذب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: برای فعالیت این سرمایه گذاران بیش از ۶۰ هکتار زمین در اختیار این افراد قرار داده شده است و تاکنون ۵۰ طرح تولیدی در این شهرک صنعتی پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

خانپور بیان کرد:‌ این ۵۰ طرح تولیدی که در مساحتی به وسعت ۲۱ هکتار فعالیت خود را آغاز کرده اند زمینه اشتغال بیش از یک هزار و ۲۳۹ نفر را به صورت مستقیم و تعداد زیادی را به صورت غیر مستقیم ایجاد کرده اند که با بهره برداری از طرح های صنعتی و تولیدی دیگر در این شهرک صنعتی میزان اشتغال در این شهرک تا چند برابر افزایش خواهد یافت.

وی گفت:‌ در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ طرح صنعتی و تولیدی در این شهرک صنعتی در حال اجرا و مراحل دریافت مجوز و پروانه فعالیت هستند.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha