۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
نمایشگاه اصفهان میزبان بزرگان سنگ و معادن کشور می‌شود

نمایشگاه اصفهان میزبان بزرگان سنگ و معادن کشور می‌شود

اصفهان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از گردهمایی بزرگان سنگ و معادن ایران در قالب شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خبر روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علیرضا مرتضوی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه سنگ اصفهان حضور خواهند داشت، گفت: این نمایشگاه طی روزهای سوم تا ششم آذرماه برپا می‌شود و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه طی چهار روز دستاوردها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه سنگ و معادن منطقه مرکز و جنوب کشور به شمار می‌رود، افزود: نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان در ۳۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، البرز، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان و لرستان در آن حضور دارند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه سنگ
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به حوزه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه سنگ اشاره کرد و ادامه داد: فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هفت کشور فعال در حوزه سنگ و معادن نیز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: نمایندگانی از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، ایتالیا، چین، اردن و امارات در نمایشگاه سنگ و معادن اصفهان حضور خواهند داشت و زمینه تبادلات تجاری میان فعالان اقتصادی را فراهم خواهند آورد.

پیشرفت نمایشگاه سنگ اصفهان نسبت به دوره قبل
مرتضوی با تاکید بر اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان نسبت به دوره قبل از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است، گفت: حضور شرکت‌های بزرگ و برندهای نقش‌آفرین در حوزه سنگ و معادن در این نمایشگاه قطعی شده است؛ همچنین پیش‌بینی شده تا در کنار این نمایشگاه فستیوال طراحی سنگ‌های کوچک مقیاس، همایش سنگ و کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان، به عنوان معتبرترین نمایشگاه تجاری سنگ در ایران، ارتقا و پیشرفت شرکت‌هایی که تولید فناوری برای این صنعت انجام می‌دهند را هدف خود قرار داده است، تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این نمایشگاه آن است که محصولات، تجهیزات و فناوری‌های جدید را به نمایش بگذارد و فرصتی برای تجارت فراهم کند.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، کمک به توسعه روابط در دنیای سنگ و تلاش برای ارتقای وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت آن در سطح ملی از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای سوم تا ششم آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شود و میزبان فعالان، کارشناسان، متخصصان و علاقمندان این حوزه خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha