۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین چیتگر

پروژه‌های زیادی در منطقه چیتگر تهران وجود دارند که گزینه ­های مناسبی برای پیش ­خرید و خرید در تهران هستند.

به گزارش بازار، پروژه‌های زیادی در منطقه چیتگر تهران وجود دارند که گزینه ­های مناسبی برای پیش ­خرید و خرید در تهران هستند. ما در این مقاله، به بررسی شهرک چیتگر و یکی از پروژه­ های در حال ساخت این منطقه، یعنی پروژه ستین چیتگر می‌پردازیم. اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری یا حتی زندگی در این منطقه را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی منطقه ۲۲ تهران

منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطق مستعد استان تهران برای زندگی و سرمایه‌گذاری می‌باشد که تاکنون نیز توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این منطقه، نزدیک به ۵۸۸۱ هکتار مساحت دارد که از این مقدار، ۱۳۰۰ هکتار آن را فضای سبز تشکیل داده است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این منطقه در کل شهر تهران، بیشترین فضای سبز را به خود اختصاص داده و به همین دلیل برای یک زندگی آرام و به‌دوراز آلودگی و دود،   گزینه مناسبی به شمار می­ رود. این منطقه، درغربی‌ترین قسمت شهر تهران واقع شده و برای رسیدن به این ناحیه از هر چهار جهت راه ارتباطی در دسترس عموم می ­باشد. ازاین‌رو، دسترسی به این منطقه بسیار راحت است. منطقه ۲۲ تهران از شمال به رشته­ کوه­ های البرز، از جنوب به آزادراه تهران – کرج، از شرق به رودخانه زیبای کن و از غرب به جنگل می‌رسد.

قبل از اینکه با پروژه ستین چیتگر آشنا شوید، بهتر است درباره شهرک چیتگر نیز اطلاعات مختصری کسب کنید. یکی از زیباترین محله‌های منطقه ۲۲ تهران، محله چیتگر است. این محله، مناطق تفریحی بسیاری داشته و همچنین دسترسی به آن هم کاملاً آسان می‌باشد. افراد زیادی به دلیل وجود دریاچه چیتگر و جنگل‌های این ناحیه از تهران، برای زندگی این محله را انتخاب می‌کنند. در اطراف دریاچه چیتگر، مناطق تفریحی زیادی از جمله رستوران، کافی‌شاپ و تعداد زیادی قایق برای سرگرمی افراد و ساکنان وجود دارد. چیتگر دارای آب و هوای مطبوعی بوده و همین امر باعث شده که جمعیت زیادی برای سکونت در این منطقه ترغیب شوند.

nvdh]i ]dj'v

دریاچه چیتگر

معرفی پروژه ستین چیتگر

در منطقه چیتگر، برج‌های بسیاری ساخته شده و یا در حال ساخت است که افراد زیادی در حال حاضر در این برج ­ها سکونت دارند. از سوی دیگر، برخی از پروژه‌ها نیز  قبل از اتمام کار، به‌صورت پیش‌فروش در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرند. ازاین‌رو، شما می‌توانید پیش از اتمام ساخت این پروژه‌ها هزینه آن را پرداخت کرده و بعد از ساخت، به‌راحتی به این ساختمان‌ها نقل‌مکان کنید. پروژه ستین چیتگر یکی از همین پروژه­ های در حال ساخت است.

بسیاری از افراد در پذیره نویسی پروژه ستین چیتگر که  یکی از بهترین پروژه‌های در حال ساخت این منطقه  است اقدام می‌کنند. این پروژه مسکونی که از باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده را شرکت معتبر آرین سازه با مدیریت دکتر مسعود عبدی، از نوآوران صنعت ساختمان­سازی پشتیبانی کرده و به انجام می‌رساند. این پروژه بی‌نظیر که در ضلع غربی دریاچه چیتگر وجود دارد، در نزدیکی اتوبان کرج واقع شده است. پروژه ستین چیتگر در بلوار اردستانی و در نبش چهارراه دانش قرار دارد که دسترسی به آن را بسیار راحت می‌کند. این پروژه فوق‌العاده، از ۱۲ برج بزرگ تشکیل شده که هر یک از این برج‌ها ۱۲ طبقه دارند. وسعتی نزدیک به ۲۵ هزار مترمربع داشته و لازم به ذکر است که هر یک از بلوک‌های این برج‌های مسکونی، بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ واحد مجزا با امکانات فوق‌العاده دارد. پس به‌طورکلی، مجموع پروژه ستین چیتگر حدوداً ۱۱۵۲ واحد ساختمان دارد.

پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین چیتگر

متراژ واحدهای پروژه ستین چیتگر

نکته جالب‌توجه درباره این پروژه، وجود تنوع در متراژ واحدها می ­باشد. برای مثال، شما می‌توانید از بین واحدهای ۶۰ متری، ۹۰ متری، ۱۲۰ متری، ۱۵۰ متری، ۱۶۰ متری، ۱۷۰ متری و ۱۸۰ متری انتخاب کنید، که این موضوع باعث می‌شود این پروژه متناسب با سلیقه و بودجه همه افراد باشد. ازاین‌رو، همه افراد با هر میزان سرمایه‌ای می‌توانند زندگی در این برج منحصربه‌فرد را تجربه کنند و سکونت در این منطقه و این برج­ها منحصر به قشر خاصی از جامعه نباشد.

دسترسی به پروژه ستین چیتگر

حالا نوبت به آن می‌رسد که راه‌های ارتباطی به پروژه ستین چیتگر را برای شما عزیزان توضیح دهیم. موقعیت مکانی این پروژه مناسب بوده و راه‌های ارتباطی بسیاری دارد. پروژه ستین به اتوبان‌های تهران - کرج، شهید خرازی و حکیم راه دارد. از سوی دیگر، شما می‌توانید با استفاده از مترو هم به این منطقه رفت‌وآمد کنید. در ضلع غربی این برج‌ها، مترو برای عموم افراد قابل‌دسترسی می‌باشد.

علاوه بر موارد ذکرشده، شما فاصله کمی تا بازار داشته و می‌توانید از مجتمع بزرگ ایران‌مال که از عظیم­ ترین پروژه ­ها در خاورمیانه است، خریدهای لازم خود را انجام دهید. همچنین در صورت ایجاد نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی، می‌توانید به‌راحتی به بیمارستان تریتا که فاصله بسیار کمی با پروژه ستین دارد، مراجعه فرمایید. همان‌طور که می­بینید، پروژه ستین چیتگر تمام دسترسی‌های لازم یک زندگی راحت را فراهم کرده است.

امکانات رفاهی پروژه ستین چیتگر

پروژه ستین چیتگر از امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. برای مثال، این پروژه سه لاین آسانسور دارد که موجب می‌شود جابه­ جایی بین طبقات تسهیل شود. همچنین هر بلوک، دارای سالن اجتماعات و سالن ورزشی بوده و زمین فوتبالی هم برای کودکان درنظر گرفته شده است. علاوه بر این، یک زمین چندمنظوره ورزشی هم در این پروژه وجود دارد که برای استخر یا سونا قابل‌استفاده خواهد بود. همچنین، شما می‌توانید لباس‌های خود را در لاندری‌روم این پروژه شسته و اتو نمایید. از دیگر امکانات پروژه ستین چیتگر می‌توان به سیستم تهویه پارکینگ آن اشاره کرد که ویژگی بسیار خوبی برای پارکینگ‌ها می‌باشد. در این پروژه، رستوران بسیار مجللی به همراه کافی‌شاپ وجود دارد که دسترسی راحت و سریعی را برای ساکنین برج فراهم می­ آورد. علاوه بر موارد ذکرشده، کیفیت متریال و مقاومت این ساختمان‌ها می ­تواند امنیت بالایی در برابر آسیب­ های ناشی از زلزله برای شما به ارمغان بیاورد. این مواد اولیه مرغوب باعث شده تا ساختمان‌های پروژه ستین چیتگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در مجموع، پیش‌فروش پروژه ستین چیتگر، یک فرصت استثنایی می‌باشد که بهتر است هرچه سریع‌تر برای آن اقدام کرده و آینده­ای مطمئن برای خود رقم بزنید. همچنین، وجود این امکان که در صورت هرگونه دیرکرد در تحویل، ضرر و زیان شما پرداخت خواهد شد و با هیچ‌گونه تأخیری در تحویل ساختمان مواجه نخواهید شد، امنیت سرمایه و پول شما را تضمین می­کند.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha