۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
بسیج، حامل یک فرهنگ پویا در خودباوری ایران است
وزیر نیرو:

بسیج، حامل یک فرهنگ پویا در خودباوری ایران است

محرابیان، وزیر نیرو گفت: نقش بی‌بدیل بسیج در روند تحولات شگرف دهه‌های اخیر تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان بیانگر این حقیقت است که بسیج نماد شاخصی از یک تشکل موفق و موثر مردمی است.

به‌ گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج، افزود: چهل و دومین سالروز تشکیل ارتش مردمی و پر افتخار بسیج را به همه بسیجیان عزیز و پرتلاش و فداکار صنعت بزرگ آب و برق کشور تبریک و تهنییت عرض می‌کنم.

وی افزود: بی‌تردید فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس بسیج مستضعفین، عرصه‌های گوناگون و پهناوری را برای ظهور و بروز مباهات آمیز بهترین، خالص‌ترین و با ایمان‌ترین نیروهای عظیم ملت در میدان‌ها و بزنگاه‌هایی که انقلاب و کشور تاکنون به آن‌ها نیاز داشته فراهم ساخت.

محرابیان ادامه داد: بسیج نیرویی برآمده از متن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که تحت زعامت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا می‌توان آن را مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های آن دانست.

وی گفت: اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی‌شائبه همه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه‌های دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز رشد و شکوفایی صنعت آب و برق کشور آرزوی توفیق، سلامتی، بهروزی و ثبات قدم در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف گرانسنگ انقلاب و میهن عزیزمان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: ۱۱۹٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha