۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
۵۰۰ هکتار زمین در شهرک خرمدشت به سرمایه‌گذاران واگذار شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۵۰۰ هکتار زمین در شهرک خرمدشت به سرمایه‌گذاران واگذار شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی خرمدشت واگذار شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در دست احداث در شهرک صنعتی خرمدشت اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دارای زیرساخت دریافت کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: شهرک صنعتی خرمدشت از شهرک های تقاضامحور است و سرمایه گذاران طی سال های اخیر استقبال بالایی برای حضور و فعالیت در آن داشته اند.

خانپور در ادامه اظهار داشت: در سال جاری ۳۲ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی جذب شده که نشان می دهد این شهرک در آینده نه چندان دور به یکی از قطب های اصلی تولید و صنعت در استان قزوین تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با قراردادهای عقد شده در سال جاری ۸۱ هکتار زمین به سرمایه گذاران جدید در این شهرک صنعتی واگذار شده است.

وی اظهار داشت: با سرمایه گذاری های انجام شده، شهرک صنعتی خرمدشت در آینده نزدیک به یکی از قطب های صنایع وابسته به خودرو در کشور تبدیل می شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha