۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
۷۷۵ شغل در بخش کشاورزی شهرستان قزوین ایجاد شد
مدیر جهاد کشاورزی قزوین:

۷۷۵ شغل در بخش کشاورزی شهرستان قزوین ایجاد شد

قزوین- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از اشتغالزایی ۷۷۵ نفر از ابتدای امسال تاکنون و تحقق ۸۲ درصدی از سهمیه اشتغال ابلاغ شده به این شهرستان در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، سعید صالحی اظهار کرد: سهمیه اشتغال سال ۱۴۰۰ شهرستان قزوین ۹۲۱ نفر بوده که از ابتدای سال جاری تا کنون اطلاعات ۷۷۵ نفر از بهره برداران شاغل در بخش کشاورزی در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت شده است.

 وی افزود: بیشتر اشتغال های ایجاد شده در بخش زراعت بوده و رسته‌های باغبانی، دامپروری و شیلات در رده‌های بعدی تعداد اشتغال قرار دارند.

 صالحی اضافه کرد: با توجه به استقبال قابل توجه به مشاغل خانگی در این شهرستان تاکنون بیش از ۲۳۰ فقره مجوز برای رسته‌های مختلف شغلی صادر شده و همانند سال‌های گذشته، متقاضیان جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین همچنین تصریح کرد: میزان تسهیلات مشاغل خانگی ارایه شده به متقاضیان بخش کشاورزی در این شهرستان طی سال جاری ۹ میلیارد ریال بوده و ۲۷ نفر از واجدان شرایط پس از راستی آزمایی به کارگروه اشتغال استان معرفی شده‌اند.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha