۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
لزوم ایجاد ۵۷ هزار شغل جدید در همدان | بیکاری جوانان را مهاجر کرده است
نماینده مردم همدان در مجلس:

لزوم ایجاد ۵۷ هزار شغل جدید در همدان | بیکاری جوانان را مهاجر کرده است

همدان- فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه در همدان به ۵۷ هزار شغل نیاز داریم و باید در این زمینه به بخش خصوصی توجه ویژه شود، گفت: باید ایجاد اشتغال در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تحلیل صحیح از اوضاع کشور و محاسبات درست در تصمیم گیری ها بسیار مهم است شرایط امروز کشور را شرایط خوب در سطح بین الملل دانست و افزود: در عرصه بین المللی کشور ایران دست برتر را دارد

وی در رابطه با مذاکرات هسته ای افزود: طرح اقدام راهبردی مجلس کمک کار دولت است تا در عرصه مذاکرات دست برتر باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت جدید برای مذاکره ابتدایی باید پول های بلوکه شده ایران آزاد شود به سخن رهبری که فرمود مجلس پرتلاش و پرتوان کار کرده اما کافی نیست، بیان کرد: اگر قوای سه گانه شبانه روز هم در تلاش باشند بازهم کم است.

وی همچنین با بیان اینکه مجلس شکایت از دولت قبل و شخص آقای روحانی را به قوه قضاییه ارجاع داده است، افزود: قوه قضاییه باید با رئیس جمهور سابق برخورد کند.

نباید از متخلفین حمایت کرد و باید متخلفین برکنار شوند ضمن اینکه برخی مدیران با ٣٩ سال کار باز هم قدرت را رها نمی کنند

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به تخلفات برخی مدیران افزود: نباید از متخلفین حمایت کرد و باید متخلفین برکنار شوند ضمن اینکه برخی مدیران با ٣٩ سال کار باز هم قدرت را رها نمی کنند.

حجت الاسلام فلاحی در رابطه با مبارزه با فساد نیز گفت: بنده در راه مبارزه با فساد کوتاه نخواهم آمد و چهارسال نمایندگی خود را در راه مبارزه با فساد هزینه خواهم کرد ضمن اینکه اموال مسئولین از من نماینده تا همه مسئولین باید ثبت و پس از پایان مسئولیت کنترل شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام باعث نارضایتی مردم می شود، عنوان کرد: باید تکمیل پروژه های نیمه تمام تسریع شود.

وی با اتاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات به ویژه در روستاها قابل حل است و فقط نیاز به راهنمایی و رایزنی دارد چرا که بعد از ۴۲ سال از انقلاب نباید شاهد محرومیت در برخی مناطق باشیم، تاکید کرد: اشتغال در اولویت برنامه قرار دارد و باید پیگیری شود تا کمتر شاهد بیکاری جوانان در استان همدان باشیم.

وی با بیان اینکه در همدان به ۵۷ هزار شغل نیاز داریم و باید در این زمینه به بخش خصوصی توجه ویژه شود، عنوان کرد:ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی فقر و بیکاری است و از همین رو هر چه اشتغال و کار ایجاد شود آسیب‌ های اجتماعی کاهش می یابد.

کد خبر: ۱۱۸٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha