۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
خسارت۸۹میلیارد تومانی بارش‌ها و برودت هوا به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

خسارت۸۹میلیارد تومانی بارش‌ها و برودت هوا به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل، برودت هوا و بارشهای اخیر به بخش کشاورزی ۸۹ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیز فیلی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از برخی از طرحهای خسارت دیده در استان افزود: این خسارتها در بخشهای مختلف کشاورزی، باغداری، مزارع پرورش ماهی  و ... بوده است.

وی بیان داشت: همچنین سیل  در کهگیلویه و بویراحمد در ۴۸ ساعت گذشته در بخشهای مختلف بیش از ۴۹ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

فیلی خسارت در بخش مناطق مسکونی روستایی و عشایری را با برآورد اولیه ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در بخش راهها به ویژه در راههای روستایی کهگیلویه و بویراحمد چهار  میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی افزود: در بخش تاسیسات زیر ساختی به ویژه در بخش تاسیسات آب شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیز طی بارشهای ۴۸ ساعت گذشته بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت به تاسیسات زیرساختی وارد شده است.

فیلی اظهار داشت: کشاورزان نسبت به سرمازدگی محصولات هشدار بوده و مزارع پرورش ماهی نیز نسبت به بروز سیل در بارشهای آینده تمهیدات لازم را بیاندیشند.

کد خبر: ۱۱٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha