۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
کریدور بزرگراهی غرب کشور، بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری
معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

کریدور بزرگراهی غرب کشور، بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در بازدید از مراحل تکمیلی کنارگذر شهر بوکان گفت: اتمام پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که کنارگذر شهر بوکان بخش نهایی آن است را دنبال می‌کنیم چراکه این استان جایگاه مهمی در توسعه لجستیک و حمل‌ونقل بین‌المللی دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری است، افزود: تکمیل بخش‌های باقی‌مانده این گذرگاه بین‌المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در محرومیت‌زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

لازم به ذکر است بهمن ماه سال گذشته ٧ کیلومتر و ۵٠٠ متر از پروژه احداث کنارگذر شهر بوکان با توجه به نیاز عمومی منطقه به ایمن‌سازی و ساماندهی ترافیک درون‌ و برون‌شهری افتتاح شد. پروژه احداث کنارگذر بوکان به طول ٢١ کیلومتر در دو فاز اجرا می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha