۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کم‌کاری‌های گذشته برخی آقایان میلیاردها تومان از بیت‌المال را هدر داده است
نماینده مردم همدان در مجلس:

کم‌کاری‌های گذشته برخی آقایان میلیاردها تومان از بیت‌المال را هدر داده است

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: میلیاردها تومان از پول بیت‌المال بخاطر کم‌کاری‌های گذشته برخی آقایان از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ احمدحسین فلاحی ظهر دوشنبه در جمع مردم و پیشکسوتان مسائل اقتصادی را مشکل اصلی کشور دانست و افزود: دولت باید تمرکز ویژه خود را بر حل مشکلات اقتصادی کشور بگذارد.

وی با بیان اینکه دولت باید در چینش مدیران تسریع کند و با کنار گذاشتن مدیران ناکارآمد، از نیروهای انقلابی و جوان و مومن بهره ببرد، گفت: میلیاردها تومان از پول بیت‌المال بخاطر کم‌کاری‌های گذشته برخی آقایان از بین رفته است.

وی اظهار کرد: مشکلات کشور به دست مردم قابل حل است و هر کجا مردم حضور داشته اند کار جلو رفته است ضمن اینکه کسی در دنیا جرات نگاه چپ به ایران عزیز را ندارد.

فلاحی در پاسخ به سئوالی در مورد پروژه اسکای مال گفت: حامی سرمایه‌گذار هستیم اما در حوزه کار کارشناسی نه پروژه‌ای که مجوزهای لازم را کسب نکرده و مشکلاتی برای نهادهای امنیتی و بیمارستان و مردم ایجاد می‌کند.

وی اعلام آمار اشتغالزایی برای ۳۰ هزار نفر از سوی سرمایه‌گذار اسکای مال در همدان را غیر واقعی دانست و عنوان کرد: این آمار توجیه مناسبی نداشته و غیر منطقی است؛ چراکه براساس بررسی‌های انجام شده، اسکای مال تنها توان ایجاد دو هزار شغل را دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه چرا برای یک جوان که قصد سرمایه گذاری دارد مشکل ایجاد می‌کنند اما برخی افراد بدون مجوزهای لازم کار می‌کنند؛ افزود: ما با تبعیض بین مردم مخالف هستیم چراکه عده‌ای به راحتی تخلف می‌کنند و از آنها حمایت می‌شود اما فردی آجر روی آجر می‌گذارد ساخته هایش تخریب می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha