۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
راه‌اندازی بلوک نخست نیروگاه سیکل ترکیبی پارس جنوبی
مدیر عامل نفت و گاز پارس خبر داد:

راه‌اندازی بلوک نخست نیروگاه سیکل ترکیبی پارس جنوبی

بوشهر- مشکین‌فام مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از راه‌اندازی بلوک نخست نیروگاه سیکل ترکیبی پارس جنوبی خبر داد.

محمد مشکین فام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت نفت و گاز پارس در راستای تکمیل فازهای پالایشگاهی از تمام ظرفیت و توان خود بهره برده و اکنون تمام فازها به بهره‌برداری رسیده و یا در آستانه بهره‌برداری هستند.

وی افزود: اکنون روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در این مجموعه تولید و فرآورش و ارسال می‌شود و فصل زمستان برای تامین گاز مردم به ویژه در نقاط سردسیر، کار بسیار دشواری داریم که بحمدالله با تلاش مجموعه وزارت نفت و بویژه شرکت ملی گاز ایران این مهم محقق می‌شود.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطر نشان کرد: چند پروژه مهم و حیاتی نیز در این منطقه در راستای پشتیبانی پالایشگاه‌ها و فازها اجرایی و عملیاتی شده که امسال چند طرح بزرگ عملیاتی و تکمیل شده است.

مشکین‌فام تصریح کرد: اجرای طرح صادرات گاز مایع از اسکله سیراف از طرح‌های بزرگ و مهمی است که اجرای شده و بخشی از این طرح در مدار قرار گرفته و تا پایان امسال شاهد تکمیل این طرح هستیم.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از راه‌اندازی بلوک نخست نیروگاه سیکل ترکیبی پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی بعثت پارس جنوبی در مرحله پیش راه‌اندازی قرار دارد و با انجام بازرسی و تست‌های نهایی، به طور کامل وارد مدار تولید می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha