۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
قیمت بلیت سواری های بین شهری افزایش نمی یابد
دبیر کانون انجمن های صنفی سواری در گفتگو با «بازار»:

قیمت بلیت سواری های بین شهری افزایش نمی یابد

بهشتی، دبیر کانون انجمن های صنفی سواری کرایه بین شهری گفت: طبق ابلاغ ستاد ملی کرونا از امروز هرگونه فروش بلیت با ارئه کارت تزریق دو دوز واکسن و یا تست منفی پی.سی.آر با ۷۲ ساعت اعتبار انجام می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «رضا بهشتی» در گفتگو با خبرنگار «بازار» افزود: قبل از شیوع بیماری کرونا ۷۰ درصد سواری های بین شهری در کشور با ۳ مسافر سرویس های خود را انجام می دادند و هم اکنون نیز بیشتر مسافران تمایل دارند که ظرفیت سواری های بین شهری همان ۳ نفر باشند.

دبیر کانون انجمن های صنفی سواری کرایه بین شهری یادآورشد: هرچند که از امروز محدودیت های سفر برداشته شده اما مسافران سواری های کرایه معمولا با ۳ نفر سرویس های خود را انجام می دادند.

قیمت بلیت افزایش نمی یابد
بهشتی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی براینکه آیا با برداشتن محدودیت ها قیمت بلیت افزایش خواهد یافت؟ اظهارداشت: قیمت بلیت افزایش نمی یابد و هرگونه عرضه بلیت همچنان با نرخ های گذشته خواهد بود، ضمن اینکه برای فروش بلیت باید با مراجعه به سایت مربوطه از تزریق دو دوز واکسن مسافران باید اطمینان حاصل کنیم.

دبیر کانون انجمن های صنفی سواری کرایه بین شهری تاکید کرد: با این حال به مسافران توصیه می کنیم با زدن ماسک در داخل خودرو، پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند تا مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

بهشتی بیان کرد: برای این منظور مسافران باید در هنگام سفر با ناوگان عمومی مسافری بین‌ شهری دارای کارت واکسن کرونا باشند و یا تست منفی کرونا با اعتبار حداکثر ۷۲ ساعت ارائه کنند.

همه مسافرانی که به ترمینال ها مراجعه می کنند، باید این مدارک را همراه داشته باشند
دبیر کانون انجمن های صنفی سواری کرایه بین شهری می گوید: از آنجا که از ابتدای آذر ماه سال جاری هرگونه سفر در کشور تنها با ارائه کارت واکسن کرونا و یا تست منفی پی. سی. آر با ۷۲ ساعت اعتبار مجاز خواهد بود، لذا همه مسافرانی که به ترمینال ها مراجعه می کنند، باید این مدارک را همراه خود داشته باشند.

با اجرای طرح هوشمند سفر از امروز در تمام استانهای کشور با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و تزریق دو دوز واکسن، سفرهای بین شهری انجام می شود و تمام فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در کشور تنها با تزریق واکسن کرونا و داشتن کارت مربوطه برای هموطنان میسر است.

با تصمیم ستاد ملی کرونا از اول آذرماه همه محدودیت های ظرفیتی در ناوگان هوایی، دریایی زمینی و ریلی برداشته شد و از این پس همه مسافران باید کارت واکسن و یا تست منفی پی. سی. آر داشته باشند.

پیشتر داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری ظرفیت پذیرش مسافر در ناوگان اتوبوسی بین‌شهری از ۵۰ درصد به ۸۰ درصد افزایش می یابد.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha