۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
 اجرای ۸ طرح با ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در خدابنده
نماینده مردم خدابنده در مجلس اعلام کرد؛

اجرای ۸ طرح با ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در خدابنده

زنجان- حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس  از اجرای هشت طرح در حوزه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

سید البرز حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از اجرای ۸ طرح در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعتی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان برای این طرح ها در نظر گرفته شده است. 

وی اظهار کرد: با بهره برداری این طرح ها برای بیش از یک هزار و ۵۰۰ تا یک هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال مستقیم  درش هذستان خدابنده ایجاد می شود. 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معافیت مالی ۲۰ ساله برای این طرح ها در نظر گرفته شده است،گفت: این مهم فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است.  

حسینی  با بیان اینکه  شهرستان خدابنده در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن  و صنایع دستی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است، گفت: باید این شهرستان در همه حوزه ها به توسعه و پیشرفت برسد. 

وی با بیان اینکه باید بسترهای لازم برای ورود سرمایه گذار به شهرستان خدابنده فراهم شود،ابراز داشت: بابد بخش دولتی حمایت لازم از سرمایه گذاران را داشته باشد تا شاهد رونق اشتغال و اقتصاد در استان و شهرستان خدابنده باشیم. 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید توسعه متوازن در تمام متاطق استان اتفاق بیفتد و حق مردم است که از خدمات به صورت عادلانه بهره مند شوند.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha