۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
خدمات مشترکین برق در استان قزوین به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین:

خدمات مشترکین برق در استان قزوین به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مورد نیاز مشترکین برق استان قزوین به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین، آرش بهادیوند چگینی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهروندان قزوین می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی با سامانه فوریت‌های برق (۱۲۱) دریافت کنند.

بهادیوند چگینی افزود: توسعه زیرساختی خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع برق استان قزوین با فعالیت‌های فنی انجام شده از جمله استفاده از بسترهای الکترونیکی، نرم افزارهای تلفن همراه و همچنین اصلاح فرآیندهای خدمات مشترکین، محقق شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی و لزوم رعایت آن از سوی همه دستگاه‌ها تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای اجرای ابلاغیه‌های ملی و استانی و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تمامی جلسات و مراسم حضوری، مأموریت‌ها و هرگونه تجمع لغو شده و کارکنان شرکت با رعایت ضوابط و مقررات به صورت دورکاری و شیفتی بدون ایجاد اختلال در امر خدمت رسانی پاسخگوی شهروندان هستند.

وی اظهار داشت: همچنین برای تمامی همکارانی که دارای بیماری زمینه‌ای و بانوانی که فرزند خردسال دارند، مرخصی بدون کسر از مرخصی استحقاقی داده شده است.

چگینی یادآور شد: از ابتدای شیوع این بیماری در اسفندماه سال گذشته تاکنون با هدف حفظ سلامت همکاران تعداد ۴۰ هزار جفت دستکش، تعداد ۲ هزار عدد ماسک در بین همکاران توزیع شده و برای ضدعفونی کردن محل کار نیز مقدار ۸۰۰ لیتر الکل و ۴۰۰ لیتر آب ژاول تهیه شده و در حوزه ستادی، مدیریت‌ها، امور اجرایی و ادارات زیرمجموعه شرکت توزیع نیروی برق مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: همکاران رسمی شرکت توزیع برق استان قزوین با هدف تأمین اقلام بهداشتی کادر درمانی استان، یک روز حقوق خود را به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا کردند.

بهادیوند چگینی خاطرنشان کرد: ۳۴۵ نفر از پرسنل شرکت توزیع برق استان قزوین در قالب ۱۲۰ اکیپ عملیات و اتفاقات، تعمیرات شبکه، روشنایی معابر و عملیات خط گرم و نیز مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ و مرکز کنترل شبکه با حضور در ۲۷ مرکز عملیاتی در استان به صورت شبانه روزی برق مورد نیاز بیش از ۶۲۰ هزار مشترک را در امور ۹ گانه استان تأمین کرده‌اند.

وی اضافه کرد: علیرغم بارش شدید برف و باران و کولاک شدید در مناطق مختلف استان در ابتدای سال جدید و آسیب وارد شدن به برخی تأسیسات شبکه‌های توزیع برق، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی و اصلاح شبکه‌های برق اقدام شده است.

بهادیوند چگینی با بیان اینکه صنعت برق استان همگام با کادر درمانی استان در حال خدمت رسانی برای ارائه برق مطمئن و پایدار به مردم شریف استان قزوین بویژه مراکز بهداشتی درمانی استان است تا کادر درمانی که مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر اکیپ عملیاتی حوادث و فوریت‌های برق در امور اجرایی برق استان به صورت شبانه روزی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا در محل کار خود مشغول فعالیت هستند.

کد خبر: ۱۱٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha