۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
نماد خفولا پس از ثبت تغییرات شرکت بازگشایی می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نماد خفولا پس از ثبت تغییرات شرکت بازگشایی می شود

یزد- کلانتری، مدیرعامل شرکت خدمات فنی فولاد یزد(خفولا) درباره زمان بازگشایی این نماد بورسی گفت: نماد خفولا پس از چاپ آگهی تغییرات شرکت بازگشایی می‌شود.

محمدابراهیم کلانتری در گفت‌وگو با بازار وضعیت نماد خفولا را که بیش از یکماه است بسته مانده اینگونه شرح داد: سازمان بورس نماد را طبق قانون برای بررسی صلاحیت هیئت مدیره جدید بسته است و پس از احراز صلاحیت و نامه این سازمان به اداره ثبت، این نماد بازگشایی می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت آتی این شرکت را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: شرکت خفولا یک شرکت پویا با ارزش افزوده بالا می‌باشد که آینده روشنی در انتظارش است و پس از ۲۷ سال، هنوز هم قراردادهای خوب و سرمایه‌گذاری‌های خوبی در پیش رو دارد.

رئیس سابق هیئت مدیره شرکت خدمات فنی فولاد یزد(خفولا) در توضیحات خود درباره افزایش سرمایه این شرکت که اخیرأ رخ داده بیان کرد: بدون اینکه سهام دار وجهی بیاورد دو افزایش سرمایه در شرکت رخ داده و در مجموع سرمایه این شرکت از ۱۱۰ میلیارد به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

کلانتری افزود: این شرکت که در فرابورس است از شرکت‌های تعاونی به شمار می‌رود که معافیت مالیاتی دارد و با توجه به دارا بودن املاک زیاد و تجهیزات، امکانات و ارتباطات از قابلیت‌هایی برخوردار است که همه شرکت‌های سهامی خاص ندارند.

حواشی بسته ماندن خفولا
شرکت خدمات فنی فولاد یزد با نماد خفولا بیش از یک ماه است که بسته مانده و این وضعیت سهامداران این شرکت را در بلاتکلیفی قرار داده است. شنیده‌ها حاکی است که این شرکت که به تازگی و پس از برگزاری مجمع عمومی افزایش سرمایه داده تحت تأثیر برخی حواشی قرار گرفته و طبق برخی ادعاها دلیل بسته ماندن نماد بورسی شرکت نیز به تغییر برخی اعضای هیئت مدیره آن مربوط می‌شود.

اما مدیرعامل سابق این شرکت که هنوز هم مسئول انجام امور این شرکت است در گفت‌وگو با بازار گفت که بسته شدن این نماد ربطی به تغییر اعضای هیئت مدیره ندارد و تنها قانون باعث شده که فعلا این نماد بازگشایی نشود زیرا طبق ماده ۳۲ اساسنامه تا زمانی که آگهی ثبتی تغییرات چاپ نشود، هیئت مدیره قبلی مسئول و متولی اجرای امور شرکت است.

کد خبر: ۱۱۸٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha