۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مصرف بنزین در کرمان ۷۴ درصد کاهش یافت
در پی اپیدمی کرونا؛

مصرف بنزین در کرمان ۷۴ درصد کاهش یافت

کرمان - مشاور استاندار کرمان از کاهش ۷۴ درصدی مصرف بنزین در کرمان به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد.

عباس تقی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از هشتم فروردین ماه اظهار کرد: مصرف بنزین در این استان ۷۴ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین از کاهش ۸۵ درصدی کاهش تردد خودروها خبر داد و افزود: کاهش تردد خودروها و مصرف سوخت بیانگر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم کرمان است.

تقی زاده با اشاره به اینکه ۷۰ نقطه برای کنترل ورود و خروج در استان کرمان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: از زمان آغاز طرح تاکنون برای ۱۸۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده و شش هزار و ۱۲۲ خودرو به محل سکونتشان برگشت داده شده اند.

وی با اشاره به اینکه در طرح فاصله گذاری اجتماعی فقط ورودی ها و خروجی های شهرها کنترل می شود، گفت: بر اساس این طرح، تردد خودروها از در منازل مردم کنترل نمی شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: با توجه به اپیدمی کرونا باید فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویژه رعایت شود و لازم است مردم در این ایام به ویژه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین از منازلشان خارج نشوند.

وی همچنین از ممنوعیت ورود به پارک ها و بوستان های استان کرمان خبر داد و گفت: ورود به تمامی تفرجگاه ها و بوستان ها در این ایام ممنوع است.

تقی زاده همچنین از مسافران خواست که هر چه سریعتر کرمان را ترک کرده و به محل سکونتشان برگردند.

کد خبر: ۱۱٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha