۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
صعود بیت‌کوین تا پایان سال میلادی | احتمال حرکت مردم از بورس به رمز ارز
کارشناس اقتصادی مطرح کرد؛

صعود بیت‌کوین تا پایان سال میلادی | احتمال حرکت مردم از بورس به رمز ارز

خرم آباد- دیده‌بان، کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به برخی مؤلفه‌ها قیمت بیت کوین صعودی خواهد بود و به نظر برخی کارشناسان تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰هزار دلار هم خواهد رسید.

محمد نقی دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، در رابطه با وضعیت بازار رمز ارز، اظهار داشت: رمز ارز در حال حاضر تا ۵۶ هزار پایین آمده و با توجه به اینکه در ترید روزانه از سطح مقاومت پایین‌تر رفته و باید منتظر ماند و دید که در چه مقطعی بسته می‌شود بعد می‌توان با قطعیت بیشتری اظهارنظر کرد ولی در بلند مدت صعودی خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دنبال اصلاحی که بیت کوین انجام داده سایر رمزارزها نیز از آن تبعیت می کنند، افزود: بیت کوین با توجه به برخی مؤلفه‌ها قیمت آن صعودی خواهد بود و به نظر برخی کارشناسان تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰هزار دلار هم خواهد رسید.

فعال بازار رمز ارز با اشاره به جایگزینی بازار رمز ارزها در مقابل بورس، عنوان کرد: بازار رمز ارز یک بازار تخصصی محسوب می شود و هر کس که بخواهد در این بازار کار کند حتماً باید تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال و سایر مهارت‌های لازم را داشته باشد لذا معتقد هستیم که اگر بدون این مهارت‌ها به این بازار وارد شود ضرر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عموم مردم این مهارت ها را ندارند باید از ورود مستقیم به این بازار خودداری کنند و اگر هم قصد ورود به این حوزه را دارند یا دانش لازم را فرابگیرند یا از یک کارشناس خبره در این خصوص راهنمایی بگیرند.

کد خبر: ۱۱۸٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha