۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
رشد بدهی های «بیمه رازی» در نیمه نخست سال! | شرکت بیمه ای که نیازمند تحول برای درآمدزایی است
«بازار» گزارش می دهد

رشد بدهی های «بیمه رازی» در نیمه نخست سال! | شرکت بیمه ای که نیازمند تحول برای درآمدزایی است

صورت های مالی سامانه کدال نشان می دهد که جمع بدهی های شرکت بیمه رازی در نیمه نخست سال جاری نسبت به عملکرد این بخش در پایان سال مالی ۹۹ با رشد قابل توجهی همراه شده است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: طبق گزارش های موجود سامانه کدال، جمع بدهی های شرکت بیمه رازی در پایان عملکرد شش ماهه نخست سال منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱، به ۲۵ هزار و ۹۳ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال رسیده که این رقم در پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ رقمی معادل ۲۲ هزار و ۷۸۵ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال را به ثبت رسانده است، بنابراین مشخص می شود که بدهی های این شرکت بیمه ای طی این مدت افزایش یافته است.

علاوه بر رشد بدهی های شرکت بیمه رازی، میزان دارایی های ثابت مشهود این شرکت نیز درتاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱، به ۵ هزار و ۷۵۳ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال رسیده که این رقم در تاریخ  ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ معادل ۵ هزار و ۶۹۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال رقم خورده است.

همچنین درآمدهای بیمه ای حسابرسی نشده شرکت بیمه رازی نشان می دهد که در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱، این شرکت ۵۰۱ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال بوده که این رقم در (حسابرسی شده) طی دوره منتهی به تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، ۱۳ هزار و ۲۶۵ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال بوده است.

در گزارش صورت های مالی سامانه کدال آمده است که درآمد حق بیمه ناخالص دوره مالی منتهی (حسابرسی نشده) شرکت بیمه رازی در تاریخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱، به ۷ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال رسیده است که این رقم در پایان دوره سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، (حسابرسی شده) ۱۱ هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال بوده است.

البته این شرکت بیمه ای طی هفت‌ماهه اول سال جاری رشد قابل توجهی را در حوزه بیمه حوادث، کشتی، رشته بیمه عمر گروهی، پول، هواپیما، باربری و شخص ثالث را برای خود رقم زده است.

آمار مربوط به هفت ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شرکت بیمه رازی نشان دهنده این است که برخی از شرکت‌ها مانند رازی توانسته اند در زمان کرونایی و پساکرونای با برنامه ریزی دقیق خود در بخش‌های دیجیتالی وغیره عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند.

علاوه بر این بیمه رازی با مدیریت ریسک توانسته است این حوزه را مدیریت کند و نسبتا به وضعیت خوبی برسد. چرا که بیشترین کاهش در نسبت خسارت متعلق به بیمه شخص ثالث با رقم ۱۷ درصد کاهش بوده است که نشان از علمکرد سالم این شرکت دارد.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha