۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
انتقال فرودگاه مهرآباد به جنوب آبیک|مدیریت منابع آبی اولویت امروز استان است
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

انتقال فرودگاه مهرآباد به جنوب آبیک|مدیریت منابع آبی اولویت امروز استان است

قزوین-نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی قزوین گفت: انتقال فرودگاه مهر آباد به جنوب آبیک به عنوان یک پیشنهاد برای مدیریت مشکلات سه استان تهران، البرز و آبیک در مجلس مطرح شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از مشکلات اساسی موجود در استان های تهران، البرز و قزوین با انتقال فرودگاه قابل حل شدن است که از این رو انتقال فرودگاه مهر آباد به جنوب آبیک میتواند بخشی از این مشکل را مرتفع گرداند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود بارش مناسب باران و وجود رودخانه های پرآب در استان قزوین امروز قزوین به یک شهر با بحران کم آبی رسیده است و مدیریت این مسئله به یک مطالبه عمومی در بین مردم تبدیل شده است.

وی بیان کرد: قزوین با وجود پرآبی امروز به یک استان تشنه تبدیل شده است و کشاورزی استان تا حد زیاید تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع آب کشاورزی سالهاست که وعده هایی به مردم داده شده و مردم در این زمینه مطالبه جدی دارند و منتظر آب هستند.

سیاهکلی  اضافه کرد: فرودگاه یکی از موضوعات قابل مطرح در استان قزوین است و پیشنهاد می شود که فرودگاه مهرآباد به جنوب آبیک منتقل شود تا مشکلات سه استان تهران، البرز و قزوین در این زمینه برطرف شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادامه مترو هشتگرد در قزوین موضوع دیگری می باشد که نیازمند پیگیری جدی است و در صورت تحقق آن یک نتیجه بسیار درخشان برای استان به همراه خواهد داشت.

ترویج روحیه بسیجی در کشور ترویج فرهنگ خدمت و خدمتگذاری است

روح الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان قزوین نیز گفت : امام خمینی(ره) براساس آیات قرآن کریم پایه انقلاب اسلامی را بنا نهاد و با بسیج مردم این انقلاب شکوهمند را شکل داد.

وی افزود: از زمانی که بسیج مردمی در کنار نیروهای نظامی در دفاع مقدس قرار گرفت رویکرد جنگ را از حالت دفاعی به تهاجمی تغییر داد و توفیقات بزرگی را به برکت حضور مردم نصیب ملت ایران کرد.

عباسپور با تاکید بر اینکه بسیج امروز محدود در مرزهای ایران اسلامی نیست یادآورشد:  بسیج مردمی جغرافیای خاصی را نمی شناسد، در عرصه های بین المللی یک الگوی بی بدیل است و در مقابل استکبار جهانی این روحیه بسیار کارساز است.

وی اضافه کرد: امروز اگر بخواهیم کار خارق العاده ای در کشور صورت گیرد باید به دنبال اجرای فرهنگ و روحیه بسیجی باشیم و دولتمردان و مسوولان باید با همین روحیه بسیجی و جهادی مشکلات کشور را برطرف کنند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز روحیه بسیجی باید سرلوحه اقدامات دولتمردان قرار گیرد،  اظهار داشت: بسیج درتمامی حوادث طبیعی، معیشتی و امنیتی به خوبی درخشیده که نمونه بارز آن را می توان در تامین امینت استان قزوین و کشور به خوبی مشاهده کرد و مردم به طور قطع قدردان زحمات این تلاش‌ها هستند.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha