۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
سلامت مردم مسئله اصلی دولت در هر نوع سرمایه‌گذاری | کار صنعتی باید فرع به محیط‌زیست باشد
رئیسی:

سلامت مردم مسئله اصلی دولت در هر نوع سرمایه‌گذاری | کار صنعتی باید فرع به محیط‌زیست باشد

زنجان- رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مسئله اصلی ما در هر نوع سرمایه‌گذاری، سلامت مردم است، گفت: هر توسعه‌یافتگی و کار صنعتی باید فرع به محیط‌زیست باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل دانشگاه زنجان گفت: مسئله اصلی ما در هر نوع سرمایه‌گذاری، سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه هر توسعه‌یافتگی و کار صنعتی باید فرع به محیط‌زیست باشد، اظهار کرد: انتظار داریم حفظ جان انسان‌ها در اولویت قرار گیرد.

رئیس جمهور ابراز کرد: به محض رسیدن به نقطه روشن در خصوص مطالباتی که مردم زنجان در سفر امروز داشتند، زنجانی‌ها را در جریان امور قرار خواهیم داد.

رئیسی با بیان اینکه امروز در شورای اداری، شاهد ارائه گزارش از سوی وزرا و معاونان بودیم، افزود: این گزارش ماحصل حضور یک روزه در بین مردم استان زنجان است.

وی به حل شدن موضوع اشتغال و پروژه‌های نیمه‌تمام در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: یکی از اولویت‌های امروز دولت، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و این موضوع باید به جد پیگیری شود و با توجه به شرایطی که کرونا به وجود آورده است، نتوانستیم در جمع مردم این استان باشم. 

رئیس جمهور به تعیین تکلیف محل دپوی پسماند روی در زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: این موضوع در زمانی که رئیس دستگاه قضا نیز بودم، پیگیری کردیم و جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مردم زنجان است و محل جدید دپوی پسماند روی تعیین تکلیف شد. 

رئیسی به واگذاری موضوع پسماند روی در زنجان اشاره کرد و گفت: معتقدیم این پسماند باید به یک شرکت واگذار شود و در هر صورت این ثروت متعلق به مردم بوده و باید برای مردم باشد.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha