۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
زنجان ظرفیت بسیار خوبی در سرمایه گذاری دارد
وزیر صمت:

زنجان ظرفیت بسیار خوبی در سرمایه گذاری دارد

زنجان- وزیر صمت گفت: زنجان در رده دوم به لحاظ قابلیت سرمایه‌گذاری است و با حمایت بخش دولتی و خصوصی، آینده درخشانی در سال ۱۴۰۴ رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار بازار،سیدرضا فاطمی‌امین شامگاه پنجشنبه در بازدید از شرکت ترانسفو زنجان گفت: تکمیل زیرساخت شهرک‌های صنعتی و ۲۰ طرح نیمه‌تمام با ۲۸۰ میلیون یورو و چندین میلیارد تومان تسهیلات از مصوبات است.

وی با بیان اینکه صنعت برق، نساجی، سلولزی و معدن از قابلیت‌های صنعتی استان است، اظهار کرد: این امتیازات می‌توانند نقش مهمی در صادرات و تجارت کشور داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه زنجان در رده دوم به لحاظ قابلیت سرمایه‌گذاری است، گفت: با حمایت بخش دولتی و خصوصی، آینده درخشانی در سال ۱۴۰۴ رقم خواهد خورد. 

فاطمی امین به بازدید از شرکت ایران‌ترانسفو اشاره کرد و ابراز داشت: این شرکت افتخار ملی است و خوشبختانه در حال حاضر رونق خوبی دارد. 

وی به مشکلات بخش معدن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بازگشت ۱۵ درصدی حقوق دولتی معادن و استفاده در مناطق حاشیه‌ای معادن، مسئله مهمی بود که باید مورد توجه قرار گیرد و باید این منابع وارد هزینه جاری دولت نشود و مشکلات محیط‌زیستی معادن استان نیز پیگیری شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha