۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
واگذاری شرکت زغال سنگ به بخش خصوصی کذب است
نماینده مردم کرمان و راور:

واگذاری شرکت زغال سنگ به بخش خصوصی کذب است

کرمان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صد در صد مالکیت شرکت زغال سنگ مربوط به شرکت فولاد کشور است و تمامی تعهداتش بر اساس تعهدات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید در خصوص کارگران عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورابراهیمی عصر پنجشنبه در نشست شورای معادن استان کرمان اظهار کرد: در این نشست مشکلات صنعت زغال در بخش استانی مشکلات ملی و قابل پیگیری است و مطالبه جدی ما اجرایی شدن این موضوع است.

وی تصریح کرد: مسائلی که اخیرا در ارتباط با واگذاری شرکت زغال سنگ از اساس واقعیت ندارد و این طرح موضوع غیر از دادن اطلاعات غلط به جامعه و شهرستان های مرتبط با حوزه زغال سنگ هیچ عایدی ندارد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است شرکت زغال سنگ صد در صد متعلق به شرکت فولاد است و تمامی تعهداتش بر اساس قانون باید در چارچوب صندوق وابسته به تعاون عملیاتی شود.

پورابراهیمی ادامه داد: اساسا هیچ موضوعی غیر از این نبوده است ساختارهای اداری در داخل مجموعه ها با همین مالکیت از نظر ما قابل قبول است به جز این از نظر ما هیچ موضوعیتی ندارد و ما مدافع ان هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای برخی از دفاتر نمایندگان مجلس در ارائه اطلاعات غلط مبنی بر حمایت و موافقت اینجانب در راستای واگذاری شرکت زغال سنگ از اساس کذب است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت کارگری برای سیاسی کاری به هیچ عنوان قابل قبول نیست بنده در این خصوص به ریز با کارگران صحبت خواهم کرد.

وی گفت: چرا به دروغ به کارگران اعلام می کنید افرادی به دنبال واگذاری شرکت زغال سنگ به بخش خصوصی هستند.

وی ادامه داد: این موضوع از اساس کذب است و موضوعیتی نداشته است زیرا تصمیمات در صندوق فولاد گرفته می شود و این را بارها گفته ایم و دوباره هم اعلام می کنیم، مالکیت شرکت زغال سنگ کرمان صد درصد مربوط به شرکت فولاد است و صندوق فولاد زیر نظر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است لذا طرح موضوع جعلی برای تسویه حساب سیاسی از طرف یک نماینده مجلس حتما با برخورد ما روبرو خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha