۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
فروشگاه درکام؛ راهکاری برای دستیابی به محصولات سالم، طبیعی و محلی

فروشگاه درکام؛ راهکاری برای دستیابی به محصولات سالم، طبیعی و محلی

فروشگاه آنلاین درکام با این هدف ایجاد شده است که بهترین محصولات را از شهرهای مختلف ایران و از بهترین تولیدکنندگان محلی برای افراد تامین کند.

به گزارش بازار، بدون شک خیلی از شما به محصولات سالم و طبیعی مانند عرقیات گیاهی اصل، عسل طبیعی، چای ایرانی خوب، روغن‌های گیاهی خالص و ... به راحتی دسترسی ندارید؛ مثلا اگر طرفدار چای ایرانی باشید، به خوبی می‌دانیدکه پیدا کردن یک چای ایرانی طبیعی و باکیفیت کار راحتی نیست چون در اکثر مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها فقط چای‌های خارجی به فروش می‌رسند که اکثرا ناسالم و دارای رنگ و اسانس شیمیایی می‌باشند.

فروشگاه آنلاین درکام با این هدف ایجاد شده است که بهترین محصولات را از شهرهای مختلف ایران و از بهترین تولیدکنندگان محلی برای افراد تامین کند تا این امکان را به شما بدهد که از هر کجای ایران که هستید، بتوانید به محصولات خوب و باکیفیت دسترسی داشته باشید.

این فروشگاه آنلاین چند سالی است که در حوزه فروش انواع محصولات طبیعی فعالیت می‌کند و با سفر به نقاط مختلف کشور، از نزدیک با کشاورزان و تولیدکنندگان محلی بسیاری در ارتباط است. دسته بندی محصولات فروشگاه درکام شامل عسل طبیعی، چای شمال درجه یک، عرقیات گیاهی کاشان، روغن‌های گیاهی مثل روغن کنجد و روغن زیتون، روغن حیوانی کرمانشاه، زعفران سرگل و ... می‌شود.

تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان محصولات فروشگاه درکام مشخص هستند و به صورت کامل در سایت این فروشگاه معرفی شده‌اند و مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر خرید کنند.

یکی از تفاوت‌های اصلی این فروشگاه با فروشگاه‌های مشابه خود، تضمین کیفی محصولات است. تیم درکام برای اطمینان از کیفیت محصولاتی مثل عسل، زعفران، روغن حیوانی و یا روغن کنجد، این محصولات را در آزمایشگاه‌های معتبر مواد غذایی آزمایش می‌کند. دلیل این کار این است که عسل یا خیلی از مواد غذایی دیگر محصولاتی هستند که به راحتی نمی‌توان اصل بودن و کیفیت آن‌ها را تشخیص داد. در مورد این محصولات تنها راه تشخیص کیفیت و اصل بودن، آزمایش آن‌ها است. ارائه محصولات همراه با برگه تاییدیه از آزمایشگاه یکی از اصلی‌ترین مزایای فروشگاه درکام به شمار می‌رود.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره فروشگاه درکام کسب کنید به سایت این فروشگاه به آدرس dorkam.com مراجعه کنید.

محصولات سایت درکام

چند نمونه از پرطرفدارترین محصولات درکام

همان‌طوری که بالاتر هم اشاره کردیم، فروشگاه درکام تنوع محصولی بالایی دارد؛ در زیر شما می‌توانید چند نمونه از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این فروشگاه را ببینید.

عسل طبیعی گون: عسل گون عسلی است که برای تولید آن، زنبوردار در فصل تابستان که فصل گون است، کندوها را در مکانی قرار می‌دهد که گون فراوان باشد. از آن جایی که زنبورها برای تولید این عسل، بیش‌تر ازاین گیاه تغذیه می‌کنند، طعم و عطر عسل تولیدی، بسیار مشابه گیاه گون می‌شود؛ به همین دلیل به این عسل، عسل گون می‌گویند. این عسل طعم و عطر خاص و دل‌چسب و شیرینی ملایمی دارد؛ به دلیل این عطر و طعم عالی خیلی‌ها این عسل را دوست دارند. برای تهیه این عسل کافیست عبارت "خرید عسل گون درکام" را در گوگل جست و جو کنید و برگه آزمایش و اطلاعات بیشتری را در مورد این عسل ببینید.

چای سرگل بهاره: چای سرگل مرغوب‌ترین چای ایرانی است که حاصل فرآوری غنچه و برگ‌های بالایی چای می‌باشد؛ این چای به خاطر عطر و طعم بی‌نظیر و رنگ خوبی که دارد، بین ایرانی‌ها بسیار پرطرفدار است. البته که هر گردی گردو نیست و هر چایی که در بازار به اسم چای سرگل به فروش می‌رسد، چای سرگل نیست. برای اینکه مطمئن باشید چایی که می‌خرید، واقعا باکیفیت و خالص است حتما آن را از فروشگاه‌هایی مشابه درکام که چای را با تضمین کیفیت ارائه می‌دهند، خریداری کنید. برای خرید چای سرگل بهاره درکام روی لینک کلیک کنید.

گلاب اصل کاشان: میزان تقلب در بازار عرقیات و به ویژه گلاب زیاد است؛ سودجویان زیادی هستند که به گلاب، آب و اسانس شیمیایی اضافه می‌کنند و سپس محلول حاصل را به اسم گلاب درجه یک و اصل به مردم می‌فروشند. در چنین بازاری خرید از یک تولیدکننده یا فروشگاه مطمئن بهترین راه برای اطمینان از کیفیت این عرقیات است.

روغن حیوانی کرمانشاهی: روغن حیوانی یکی از بهترین و سالم‌ترین روغن‌های خوراکی است که به دلیل عطر و طعم خوب و دل‌نشینی که به غذا می‌دهد، خیلی‌ها طرفدار آن هستند. از آن‌جایی که پیدا کردن یک روغن حیوانی خوب که واقعا اصل و خالص باشد سخت است، در این مورد هم خرید از یک فروشگاه مطمئن می‌تواند بهترین راه‌حل باشد.

روغن زیتون فرابکر: در میان انواع روغن زیتون، روغن زیتون فرابکر باکیفیت‌ترین و بهترین روغن زیتون‌ به شمار می‌رود. در تولید این روغن زیتون، از هیچ فرآیند شیمیایی استفاده نمی‌شود و همین مورد سبب حفظ خواص و کیفیت روغن تولیدی می‌شود. از آن جایی که بخش زیادی از روغن زیتون‌هایی که در بازار به اسم روغن زیتون فرابکر به فروش می‌رسند واقعا فرابکر و درجه یک نیستند، در مورد روغن زیتون هم خرید از یک فروشنده مطمئن مخصوصا کسی که روغن زیتون را قبل از فروش آزمایش کند، بهترین گزینه است.

شما می‌توانید با جست و جوی عبارت "فروشگاه محصولات طبیعی درکام" در گوگل به سایت درکام مراجعه نموده و اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از محصولات این فروشگاه به دست آورید.

کد خبر: ۱۱۸٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha