۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
بزرگ اما به صرفه: ارزان ترین تلویزیون های ۶۵ اینچ سال ۲۰۲۱

بزرگ اما به صرفه: ارزان ترین تلویزیون های ۶۵ اینچ سال ۲۰۲۱

هنگامی که با تلویزیون، بازی های ویدیویی انجام می دهیم و همینطور زمان هایی که با آن به تماشای فیلم می نشینیم، یکی از چیزهایی که تجربه ما از اینکار را منحصر به فرد می کند سایز تلویزیون است.

به گزارش بازار، هنگامی که با تلویزیون، بازی های ویدیویی انجام می دهیم و همینطور زمان هایی که با آن به تماشای فیلم می نشینیم، یکی از چیزهایی که تجربه ما از اینکار را منحصر به فرد می کند سایز تلویزیون است. زمانیکه سایز تلویزیون بزرگتر از تلویزیون های معمولی باشد در تماشای فیلم حس سینمایی بودن و قرار گرفتن در برابر پرده سینما به ما دست می دهد و در بازی ما را غرق فضاسازی آن می کند. رایج ترین سایزهای تلویزیون، در حال حاضر از ۳۲ تا ۶۵ اینچ می باشد که این ابعاد توسط اکثر تولیدکنندگان ساخته می شود. البته سایزهای بزرگتر از ۶۵ اینچ نیز وجود دارد که به شکل محدودتر توسط چند برند خاص و با قیمت هایی به مراتب بالاتر عرضه می شود. به همین خاطر در این مطلب می خواهیم از بزرگترین سایز رایج یعنی ۶۵ اینچ، بهترین و ارزانترین تلویزیون های موجود از برترین برندهای موجود در بازار را به شما معرفی نماییم.

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل ۶۵UJ۶۹۰۰۰GI قیمت: ۵۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان

برند ال جی یکی از تولیدکنندگان سرآمد بازار جهانی لوازم خانگی در تولید تلویزیون، همیشه در لیست بهترین ها قرار داشته است. الجی در ارائه تکنولوژی های روز و نوآوری در تلویزیون همیشه حرف های تازه ای برای گفتن دارد. تلویزیون ۶۵ اینچ  الجی مدل ۶۵UJ۶۹۰۰۰GI تصویری با رزولوشن ۴K نشان می دهد و از پنل با کیفیت IPS استفاده می کند. تکنولوژی HDR Effect در این دستگاه باعث می شود کنتراست تصویر ارتقا یافته و به کیفیت شبیه به HDR تبدیل شود. با ویژگی Ultra Luminance درخشنگی تصویر از حد معمول فراتر می رود تا جزئیات بهتر از همیشه دیده شوند.

بزرگ اما به صرفه: ارزان ترین تلویزیون های ۶۵ اینچ سال ۲۰۲۱

آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی الجی برای تلویزیون به نام WebOS برای این تلویزیون هوشمند نیز در نظر گرفته شده تا برای اتصال به اینترنت و استفاده از اپلیکیشن های مخصوص تلویزیون، مشکلی نداشته باشید. صدای دالبی و فراگیر دیگر قابلیت جذاب این تلویزیون بزرگ است تا تجربه استفاده از آن سینمایی تر از همیشه باشد.
 

تلویزیون ۶۵ اینچ خمیده سامسونگ مدل ۶۵MU۱۰۰۰۰ قیمت: ۶۷،۹۸۰،۰۰۰ تومان

سامسونگ، سالیان متمادی است که به عنوان بهترین تولید کننده تلویزیون در جهان شناخته می شود و در ایران نیز همیشه طرفداران زیادی داشته است. در تولید تلویزیون های خمیده در حال حاضر سامسونگ یکه تازی می کند و به تنهایی سهم بازار را در اختیار گرفته است. تلویزیون ۶۵ اینچ منحنی مدل ۶۵MU۱۰۰۰۰ سامسونگ با کیفیت ۴K برای اینکه رنگ های طبیعی تری را به چشمان شما هدیه کند از تکنولوژی رنگ کریستالی دینامیک استفاده می کند. فناوری Ultra Black بازتاب نور محیط را حتی در اتاق هایی که نورشان از حد معمول بیشتر است خنثی کرده و باعث می شود در صفحه تلویزیون اثری از انعکاس نور اتاق به چشم نخورد.

بزرگ اما به صرفه: ارزان ترین تلویزیون های ۶۵ اینچ سال ۲۰۲۱

 فناوری Peak Illuminator قابلیت برجسته دیگر این تلویزیون است که سبب می شود تا در تصاویری که به خودی خود تاریک هستند نیز شما تصویر روشنتری را مشاهده کرده و جزئیات آن بیشتر مشخص باشند. از نظر ظاهری این تلویزیون خمیده از سه طرف قاب ندارد و فقط پایین پنل تلویزیون قاب دیده می شود. مرورگر اینترنت برای تماشای محتوای آنلاین و دستیار صوتی سامسونگ برای کنترل دستگاه در کنار Smart View برای اتصال آسان تلفن هوشمند به تلویزیون و صدای دالبی از دیگر ویژگی های این مدل هستند.

تلویزیون ۶۵ اینچ دوو مدل DSL-۶۵K۵۷۰۰U قیمت: ۲۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان

برند بعدی کره ای که مونتاژ محصولات آن توسط گروه صنعتی انتخاب در کشورمان انجام می شود، دوو نام دارد که در صنعت تلویزیون جهان، نامی شناخته شده و معتبر محسوب می شود. تلویزیون ۶۵ اینچ دوو مدل DSL-۶۵K۵۷۰۰U، کیفیت تصویر ۴K را در پنل IPS داراست و مرورگر وب برای دیدن فیلم و سریال آنلاین و وب گردی در آن وجود دارد. از نظر ظاهری، این تلویزیون به طور کامل بدون قاب طراحی شده تا مرز بین تصویر و محیط برداشته شده و هر چه بیشتر غرق تصاویری که در آن پخش می گردد، شوید. صدای دالبی، گیرنده دیجیتال داخلی در کنار درگاه های ارتباطی رایج USB  و HDMI دیگر ویژگی های قابل ذکر این تلویزیون هستند.

تلویزیون ۶۵ اینچ جی پلاس مدل GTV- ۶۵LU۷۲۱S قیمت ۱۷،۷۹۸،۰۰۰ تومان

جی پلاس محصول ایرانی ساخت شرکت گلدیران (خدمات دهنده ال جی در ایران) برندی است که در سالهای اخیر توانسته جای خود را در میان مصرف کنندگان ایرانی باز کند و محصولات با کیفیتی را روانه بازار کند. تلویزیون ۶۵ اینچ مدل GTV- ۶۵LU۷۲۱S جی پلاس، با کیفیت ۴K از سیستم عامل اندروید بهره می برد و در رده تلویزیون های هوشمند قرار می گیرد که به لطف داشتن ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی امکان نصب انواع برنامه ها را داراست. با استفاده از دستیار هوشمند جی پلاس به نام ESHARE، امکان نمایش صفحه گوشی روی تلویزیون را دارید. علاوه بر ارتباط بیسیم با بلوتوث و وای فای، تمام درگاه های ارتباطی رایج شامل HDMI، USB و LAN در این مدل تعبیه شده است.

تلویزیون ۶۵ اینچ سام الکترونیک مدل UA۶۵TU۶۵۰۰TH قیمت: ۲۰،۱۵۰،۰۰۰ تومان

سام الکترونیک توسط شرکت سام سرویس (خدمات دهنده سامسونگ در ایران) تولید شده و ساخت ایران می باشد. این برند در تولید تلویزیون از تجارب تعامل با سامسونگ به خوبی استفاده کرده و توانسته جایگاه خود را به عنوان یک برند داخلی در بازار پیدا کند. تلویزیون ۶۵ اینچ مدل UA۶۵TU۶۵۰۰TH کیفیت تصویر ۴K دارد و با برخورداری از سیستم عامل اندروید امکان نصب برنامه های کاربردی و مرورگر وب را برای شما فراهم می کند. قابلیت Smart View برای اتصال موبایل به تلویزیون در این مدل وجود داشته و صدای دالبی به طبیعی تر شدن تجربه کاربری از این دستگاه کمک می کند.

بزرگ اما به صرفه: ارزان ترین تلویزیون های ۶۵ اینچ سال ۲۰۲۱

بهترین سایت برای خرید تلویزیون ۶۵ اینچ کدام است؟

چنانچه می خواهید تلویزیون ۶۵ اینچ الجی، سامسونگ، دوو، جی پلاس از مدلهای فوق یا هر مدل یا برند دیگری تهیه کنید، راهکار ساده ای در اختیار شماست آن هم خرید آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی زنبیل است.
در مورد اینکه چرا توصیه میکنیم زنبیل را برای اینکار انتخاب کنیم باید به سرعت تحویل بالا، امکان پرداخت در محل، گارانتی خرید و تضمین قیمت اشاره کنیم.

- سرعت تحویل بالا: زنبیل در حال حاضر در تهران و بزودی در سایر شهر های بزرگ کشور ارسال فوری مرسوله طی کمتر از ۴ ساعت را برای مشتریان فراهم میکند.

- امکان پرداخت درب محل در تهران: اجباری برای پرداخت تمام مبلغ پیش از تحویل کالا وجود ندارد و شما می توانید در صورت تمایل۵۰ درصد هزینه خرید اینترنتی خود از زنبیل را به صورت حضوری درب محل پرداخت نمایید.

- گارانتی خرید: گارانتی اصالت محصول برای تمام کالاهای ارائه شده در زنبیل ارائه شده، گارانتی مغایرت برای اطمینان از تطبیق آنچه در سایت دیده می شود و آنچه تحویل داده می شود و گارانتی عودت برای بازگردانی کالای خریداری شده به مدت ۱۰ روز، تضمین کننده خرید از زنبیل هستند.

- تضمین قیمت: زنبیل تضمین می دهد قیمت های این سایت از تمام فروشگاه های آنلاین و آفلاین معتبر پایین تر است و به مدت ۱۰ روز به مشتری فرصت می دهد تا در صورت مشاهده خلاف این موضوع، از زنبیل مابه التفاوت مبلغ را دریافت کند.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های تلویزیون سامسونگ با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های تلویزیون ال جی با آخرین قیمت ها

      لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت تلویزیون دوو

کد خبر: ۱۱۸٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha