۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
۲ خطه شدن راه آهن زنجان به قزوین به علت مشکلات اعتباری به پایان نرسیده است
نماینده مردم زنجان:

۲ خطه شدن راه آهن زنجان به قزوین به علت مشکلات اعتباری به پایان نرسیده است

زنجان- باقری، نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: زنجان بزرگترین ظرفیت برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمالغرب کشور را دارد و به علت کمبود اعتبار پروژه ۲ خطه شدن راه آهن زنجان  به قزوین به پایان نرسیده است.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه باید واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان احیاء شوند، گفت: باید اشتغال استان در بخش صنعت و معدن تقویت شود. 

وی اظهار کرد: از رئیس جمهور و هیئت دولت درخواست داریم نسبت به فعال شدن واحدهای تولیدی تعطیل مساعدت لازم را مد نظر قرار دهند تا اشتغال استان تثبیت شود. 

نماینده مردم زنجان  و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان زنجان بزرگترین ظرفیت برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمالغرب کشور را دارد، گفت: در این میان پروژه ۲ خطه شدن راه آهن زنجان به قزوین یکی از زیر ساخت های مورد نیاز است که این پروژه به دلیل وجود مشکلات اعتباری به پایان نرسیده است.

باقری تاکید کرد: کمبود اعتبار  باعث روند اجرای کند این پروژه شده و امیدواریم در سفر رئیس جمهوری به استان زنجان مبلغی را برای این پروژه تعیین و تخصیص دهند. 

وی بر لزوم فعال شدن معادن غیر فعال در استان تاکید کرد و افزود: باید تمهیدات لازم برای فعال شدن معادن در دستور قرار گیرد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع بحران آب در مناطق محروم و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: باید اعتبارات لازم برای تکمیل سدهای در حال اجرا تخصیص یابد و باید توسعه متوازن در همه مناطق استان مورد تاکید قرار گیرد. 

کد خبر: ۱۱۸٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha