۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
بانک مرکزی در حال پیگیری اعمال مهلت سه ماهه اقساط است
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران:

بانک مرکزی در حال پیگیری اعمال مهلت سه ماهه اقساط است

تهران - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: بانک مرکزی در حال پیگیری اعمال مهلت سه ماهه برای پرداخت اقساط بانکی است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه‌ای که با مدیران عامل بانک‌ها و پرداخت وام‌ها داشته است، اظهار داشت: بحث استمرار بانکداری الکترونیکی در جلسه اخیر مطرح شد که طی آن حضور مردم در بانک‌ها کاهش پیدا کند چون این مهم هم برای پرسنل و هم برای خود مردم دارای خطر است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها در حال تهیه شیوه نامه‌ای هستند که طبق آن تسهیلاتی را به افرادی که دارای مکاسب خرد هستند ارائه کنند، گفت: تعدادی از اصناف در زمان شیوع کرونا دچار آسیب شده اند و بانک ها در صدد هستند با تهیه این شیوه نامه بخشی از این آسیب‌ها را جبران کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در خصوص مهلت سه ماهه برای اقساط بانکی نیز اظهار داشت: در این زمینه بانک مرکزی در حال پیگیری است که در چارچوب ستاد ملی کرونا بانک مرکزی مسئولیت این امر را بر عهده گرفته است و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

زالی گفت: بخشی از بانک‌ها با کمبود وسایل حفاظتی روبرو و گلایه مند هستند، لذا مقرر شد از مکانیزم جبرانی وزارت بهداشت برای تأمین وسایل حفاظتی بانک‌ها استفاده شود و موضوع بعدی نیز فقدان وحدت رویه برخی شعب است که سبب گلایه مندی شده و قرار شد این موضوع در قالب نامه‌ای در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

کد خبر: ۱۱٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha