۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در لرستان/ ۲۳۷ پروژه اجرایی می‌شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان:

ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در لرستان/ ۲۳۷ پروژه اجرایی می‌شود

لرستان- ویسکرمی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: در بخش پروژه اقدام ملی مسکن، ساخت هزار و ۲۰۰ واحد در حال انجام است که اگر زمین مورد نیاز باشد توانایی ساخت تا ۵ هزار واحد را داریم.

به گزارش خبرنگار بازار، حامد ویسکرمی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح مثبت حرکت که در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۲۹۰ بسته معیشتی، پروتئینی، لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز در سطح استان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: در بخش پروژه اقدام ملی مسکن، ساخت هزار و ۲۰۰ واحد در حال انجام است که اگر زمین مورد نیاز باشد توانایی ساخت تا پنج هزار واحد را داریم، همچنین احداث پنج هزار واحد مسکونی محرومان در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق روستایی و سیل زده را در دستور کار قرار دادیم که با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و بهزیستی آغاز و تاکنون چهار هزار واحد تکمیل و مابقی نیز تا پایان سال تحویل داده می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به جهش تولید در بخش کشاورزی، عنوان کرد: این طرح در ۲۳۵ هزار هکتار از اراضی دیم استان در حال اجراست و تا به امروز بالغ بر ۸۵ هزار هکتار از این اراضی زیر کشت رفته و ۴۰ میلیارد تومان منابع مالی گذاشته شده که ۲۰ میلیارد برای تامین ادوات و مابقی هزینه های طرح است.

وی با بیان اینکه در حوزه توجه به ازدواج ۴۰۰ فقره جهیزیه توزیع شده است، تصریح کرد: طرح روستای آباد را در استان آغاز کردیم که به صورت پایلوت در ۱۵ روستا آغاز شده که همه مسائل شناسایی می شود و ارائه خدمات اجتماعی و تبدیل روستا به روستای بدون بیکار مد نظر قرار دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال در سطح استان در حال اجراست که از این تعداد ۵۳ مدرسه به بهره برداری رسیده است؛ جایگزینی ۳۷ مدرسه با مدارس کانکسی از دیگر اقداماتی است که در دست اقدام است که در ماه آینده آغاز و جای خود را به مدارس استاندارد می دهد.

کد خبر: ۱۱۸٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha