۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
۹ محصول جدید سایپا در راه است
مدیرعامل سایپا:

۹ محصول جدید سایپا در راه است

سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در سه سال آینده ۹ محصول جدید تولید خواهیم کرد، گفت: به زودی خودروهای جدید آریا و شاهین اتوماتیک به تولید انبوه خواهد رسید.

به گزارش بازار، سید جواد سلیمانی در همایش تجلیل از نمایندگی های برتر سایپا با بیان اینکه به واسطه تحریم های ظالمانه و سختی که به کشورمان تحمیل شد، شرکای خارجی ایران را ترک کردند و تعهدات باقی مانده موجب نارضایتی مردم شد، تصریح کرد: در سال ۹۷ صنعت خودروسازی با چالش هایی جدی مواجه شد و به دلیل کاهش روند تولید خودرو شاهد تجمعات اعتراضی زیادی نسبت به تاخیر در تحویل خودروها بودیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات صنعت خودرو با همکاری مهندسان ایرانی، شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی و کارگران خطوط تولید به حداقل رسیده، افزود: با وجود فراز و فرودهای فراوان، اکنون باید به سمتی حرکت کنیم که ضمن افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودرو، بیش از گذشته رضایت مشتریان را به دست آوریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره برنامه آتی این مجموعه و جبران مشکلات گذشته، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که محصولات جدید، با کیفیت و با تکنولوژی بالاتر تولید و عرضه کنیم، در این میان از نمایندگی های رسمی مجموعه سایپا می‌خواهیم که در این مسیر همکاری و همراهی داشته باشند تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارایه کنیم.

وی با بیان اینکه سایپا در دهه ۷۰ با محصولاتی که در سبد تولید خود داشت، خودروساز برتری بود، افزود: برای رسیدن به دوران اوج، نیازمند آن هستیم که محصولات جدید و به روز تولید کنیم. طی حدود ۲۵ سالی که پراید تولید داشت، به دلیل عدم سرمایه گذاری در محصولات جدیدتر و اقتصادی، برند گروه خودروسازی سایپا لطمه دید و در برهه ای پراید مظهر ناتوانی صنعت خودرو شده بود که ما با یک تصمیم درست به تولید آن پایان دادیم.

سلیمانی اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا با تولید محصولات به روز، ارائه خدمات نوین و ارتقاء کیفیت، باید به نحوی عمل کند که تفکر گذشته جامعه نسبت به این مجموعه زدوده شود و مردم به این نتیجه برسند که سایپا بسیار پیشرفت کرده و در توسعه صنعت خودرو پیشگام است.

وی تصریح کرد: برای آنکه مردم به این باور برسند که سایپا، نسبت به گذشته پیشرفت محسوسی داشته است، ضرورت دارد که نمایندگی ها نیز در ارایه خدمات بهتر، باکیفیت بالاتر و مناسب تر برنامه ریزی کنند.

وی افزود: بیش از ۱۵ ماه است که خودروی پراید از گردونه تولید خارج شده ولی کماکان برخی ها می گویند که سایپا، پراید تولید می‌کند، لذا نیاز است که تمام بخش ها به صورت ویژه کار کنند تا این پیام به جامعه برسد که گروه خودروسازی سایپا از پراید عبور کرده و دوران سایپای نوین آغاز شده است.

سلیمانی درباره خودروی شاهین که از زمستان سال ۹۹ وارد بازار خودرو شده است، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره در طراحی و تولید این خودرو مورد تاکید قرار گرفت، استحکام و ایمنی آن بود، ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم و مشتریان وفادار ما بدانند که محصولات کیفی در این مجموعه تولید می شود.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا در سه سال آینده، ۹ محصول جدید خواهد داشت، این محصولات با تکنولوژی های روز خواهد بود و با افتخار باید بگویم که مانند خودرو شاهین تمام مراحل طراحی، تولید و ساخت قطعات آن در داخل کشور انجام می شوند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه به زودی کراس اوور آریا و هاچ بک اطلس این مجموعه وارد بازار خواهند شد، افزود: عرضه و توسعه محصول جدید در شرایط تحریم به خصوص اوایل تحریم بسیار سخت و دشوار بود اما خوشبختانه تولید خودروی شاهین نشان داد که این مجموعه و صنعت قطعه سازی به حدی از بلوغ رسیده که می تواند در مسیر خوداتکایی گام بردارد.

سلیمانی با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی تولید و صنعت است، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم از اینکه وزارت صمت، صدای تولیدکنندگان را می شنود و برای حل مشکلات حوزه های مختلف در حال برنامه‌ریزی است.

کد خبر: ۱۱۷٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      باید به سمت خودرو های برقی حرکت کرد
    • سعید IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      ۹محصول جدید سایپا ۱۳۳.۱۳۴.۱۳۵.۱۳۶.۱۳۷.۱۳۷.۱۳۹.۱۴۰صدوچهلو یک رو که داریم پس ۱۴۲ رومیاریم ما میتوانیم تازه هرکی هم دوست داره قطعه میدن به خودش بره براخودش ماشین بسازه که هی نیاد بگه اینش اینجوره اونش اونجوره .???
    • سعید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 0
      شما محصولات قبلی رو درست نکرده محصول جدید تولید میکنید،، عجبااا صدعجبا!!!