۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
نظارت قرارگاه بسیج اصناف بر شبکه توزیع کالا
رئیس سازمان بسیج اصناف مطرح کرد

نظارت قرارگاه بسیج اصناف بر شبکه توزیع کالا

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: بسیج اصناف برای اجرای تفاهم‌نامه معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نظارت و بازرسی بر بازار از مبدا تا مقصد، آماده همکاری است.

به گزارش بازار، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ادامه داد: اصلی‌ترین بند این تفاهم نامه این است که بسیج می‌خواهد به شکلی سازمان یافته ظرفیت‌های مردمی را به کار گیرد و بسیاری از اعضای بسیج اصناف خود از بدنه اصناف هستند و به همین منظور شناخت مناسبی از فعالیت صنفی و بازرسی از آن دارند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: هر چند در دولت قبل نیز بسیج در نظارت بر بازار با دولت همکاری داشت، اما این بار به درخواست معاون اول رئیس جمهور، بسیج بر کل فرایند تامین، تولید و توزیع نظارت خواهد کرد و در این راستا با تشکیل قرارگاه شهید حاج صادق امانی (ره)، سازمان بسیج پا در میدان گذاشته است و از آنجایی که این موضوع در ارتباط با بازار و اصناف است، بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به عنوان دبیر این قرارگاه تعیین شده است.

وی افزود: ضمن اینکه کمیته اجرایی مرکب از نمایندگان اتاق‌های اصناف، وزارت صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری و سازمان بسیج در سطح ملی، استانی و شهرستان تشکیل شده است و معتقدیم در این راستا همکاری خوبی بین مجموعه‌های بازرسی اعم از بازرسان اتاق‌های اصناف و دیگر نهادها وجود خواهد داشت، ضمن اینکه لازم است وزارتخانه‌هایی که با تصمیم‌های بر این فرایند تاثیر می‌گذارند، باید پاسخگو باشد.

وی بیان کرد: دولت در بحث واکسن کرونا خوب عمل کرده است، اما مردم از آنچه سر سفره هایشان دارند، ناراحت هستند، بنابر این بسیج خود را موظف میداند هر جایی که از ما کمک خواستند، ورود کند.

کد خبر: ۱۱۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha