۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶
۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه پرورش دام گلستان پرداخت شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه پرورش دام گلستان پرداخت شد

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: مجموع تسهیلات پرداخت شده توسط بنیاد برکت برای دامداری های گلستان ۷۰ میلیارد تومان بود که پنج هزار و ۵۰۰ خانوار از آن بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی سلمانزاده شامگاه سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در زمینه اشتغال زایی در طرح برکت اتاق فکر تشکیل داده و طرح های مختلف را با افراد علمی مطرح و آن را بررسی می کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان افزود: در زمینه کشاورزی، طرح جهش تولید در دیمزارها، سلامت دام و در ۲۵ رشته شغلی ورود داشته و مشاغل مختلفی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال برکت در ۲۵۰ روستای گلستان در ۱۰ شهرستان در زمینه پرورش دام وارد شده ایم و تسهیلات چهار درصد تا سقف ۵۰ میلیون تومان در حوزه اشتغال خانگی به کسانی که به صورت سنتی فعالیت دارند، پرداخت می شود.

سلمان زاده گفت: مجموع تسهیلات پرداخت شده توسط بنیاد برکت برای دامداری های گلستان ۷۰ میلیارد تومان بود که پنج هزار و ۵۰۰ خانوار از آن بهره مند شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با بیان این که این طرح از سال ۹۸ آغاز شده است، گفت: ۱۲۵ میلیارد تومان هم آورده خود این افراد بود که توانستیم آنها را ساماندهی کنیم.

وی اضافه کرد: در این طرح روش های تغذیه، دارو و سایر آموزش ها ارائه می شود و جزو سه استان بودیم که این طرح در آنها اجرا شد.

طبق گفته سلمان زاده ۴۶ درصد از اقدامات حوزه اشتغال بنیاد برکت در گلستان در حوزه دام است.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha