۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
هیچ کمبود کالاهای اساسی در قزوین وجود ندارد
رئیس سازمان صمت قزوین:

هیچ کمبود کالاهای اساسی در قزوین وجود ندارد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: هم اکنون با شناسایی نیازها و مدیریت شرایط هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیز الله افضلی سه شنبه شب در نشست ستاد تنظیم بازار قزوین که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه امسال در مقطعی از زمان برای تامین برخی از کالاها در استان قزوین شرایط ویژه ای به وجود آمد که در مدت زمان کوتاهی مدیریت شد، اما عمدتا در یک سال گذشته مشکل عمده‌ای برای تامین کالاهای اساسی در استان قزوین نداشته ایم و امروز با افتخار اعلام میکنیم که با اجرای کار کارشناسی، مدیریت میزان نیازها و برنامه ریزی برای استان قزوین در حال حاضر هیچ کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در قزوین وجود ندارد.

وی گفت: برگزاری منظم ستاد تنظیم بازار قزوین با محوریت تامین کالاهای اساسی از مهم ترین اقداماتی بوده است که در استان به مدیریت شرایط کمک کرده است، چرا که از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۲ جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین بیان کرد: این جلسات تا کنون بیش از ۱۹۸ مصوبه داشته است که تمامی این مصوبات در راستای حفظ حقوق مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز بوده که تاثیر خود را در بازار نیز نشان داده است.

افضلی عنوان کرد: در این شرایط اجرای گشت‌های بازرسی به منظور نظارت بر شرایط و جلوگیری از سو استفاده در بازار دردستور کار قرار گرفته است و بیش از ۱۰ هزار و ۹۲۴ فقره بازرسی و نظارت در این مدت انجام شده که سه هزار و ۹۳۷ فقره پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این شرایط شش هزار فقره بازرسی در حوزه آرد و نان در استان قزوین انجام شده که منجر به تشکیل بیش از ۷۷۹ فقره پرونده شده است.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      کمبود نداریم اما پول برا خرید هم نداریم از بس گروووووونی کردین هیچ جلودارشم نیستین که بفهمین این مردم بدبخت چطور دارن زندگی میچرخونن