۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
توان دانش بنیان‌ها در توزیع کالاهای اساسی به کارگیری می‌شود | قزوین نیازمند بازارچه مجازی تره‌بار
استاندار قزوین:

توان دانش بنیان‌ها در توزیع کالاهای اساسی به کارگیری می‌شود | قزوین نیازمند بازارچه مجازی تره‌بار

قزوین- استاندار قزوین گفت: توان علمی و فناورانه گروه‌های استارت آپی و دانش‌بنیان در توزیع کالاهای اساسی و مدیریت بازار به کارگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی اعلایی سه شنبه شب در نشست ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر مدیریت بازار و تامین کالاهای اساسی در کشور به یکی از دغدغه ها تبدیل شده اما در عین حال به نظر می رسد استفاده از دانش های نوین و سیستم های مدیریت فناورانه را در این حوزه به فراموشی سپرده ایم.

وی گفت: در این در حالی است که تجربه دنیا نشان داده سیستم های اقتصادی نظیر بازار و حتی خرده فروشی نیز میتواند با استفاده از راهکارهای فناورانه و روش های نوین به خوبی مدیریت شود که در این حوزه نیازمند توان استارت آپ ها و گروه های دانش بنیان در استان هستیم که با راهکارهای خلاقانه و فناورانه به کمک مدیریت ارشد استان بیایند.

استاندار قزوین گفت: ستاد تنظیم بازار میتواند پایگاهی برای مشورت، مدیریت و تنظیم شرایط اقتصادی بازار باشد که در این خصوص گروه هایی دانش بنیان میتوانند در کنار ما قرار گیرند و با اطلاع از دغدغه های موجود برای تامین راهکارهای اساسی با ما همراه شوند.

اعلایی بیان کرد: هم اکنون ایده های نو در این حوزه با حمایت ما همراه خواهد بود و گروه های دانش بنیان میتوانند در این حوزه پیشنهادات خود را به ما ارائه کنند، و در گام نخست به نظر می‌رسد قزوین نیازمند بازارچه مجازی تره بار است.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha