۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
سه شهرک صنعتی خصوصی در قزوین ایجاد می‌شود
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان قزوین:

سه شهرک صنعتی خصوصی در قزوین ایجاد می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با جذب سرمایه گذار و واگذاری زمین به آنها در سال جاری، سه شهرک صنعتی خصوصی در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: این سه شهرک صنعتی خصوصی پس از فعال شدن در زمینه تولید قطعات خودرو، محصولات غذایی و سلولزی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی گفت: ۲۵۰ هکتار زمین برای ساخت این سه شهرک صنعتی که در امتداد آزادراه قزوین-کرج و در شهرستان آبیک قرار دارند، واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: با فعالیت این شهرک ها و بهره برداری از واحدهای مورد نظر در آنها برای بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک شهر صنعتی خصوصی و ۲ شهرک خصوصی صنعتی در استان قزوین فعال بوده و یک شهرک نیز در دست احداث است.

خانپور اظهار داشت: در کنار توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی تقاضا محور و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور استقرار سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی دولتی، تلاش داریم تا به منظور رشد جذب سرمایه گذار شهرک های خصوصی را نیز گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در شهرک های صنعتی خصوصی پس از واگذاری زمین، تمامی امور از جمله تسطیح و ایجاد زیرساخت در شهرک و ساخت واحد تولیدی بر عهده سرمایه گذاران بخش خصوصی است و شرکت شهرک های صنعتی به عنوان نماینده دولت و حاکمیت بر این موضوع نظارت می کند.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha