۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
۱۰۰ ویلچر به معلولان استان سمنان اهدا شد
مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان:

۱۰۰ ویلچر به معلولان استان سمنان اهدا شد

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان از اهدای ۱۰۰ ویلچر به معلولان حرکتی زیر ۱۴سال استان توسط بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی خبر داد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه مراسم اهدای ۱۰۰ صندلی چرخدار به معلولان زیر ۱۴سال استان سمنان امروز با حضور مسئولان استانی برگزار شد، تاکید کرد: ۲۷ هزار ویلچر در کشور توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به معلولان زیر ۱۴ سال معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی اهدا می‌شود که سهم سمنان از این تعداد ۱۰۰ویلچر است. 

وی با بیان اینکه این طرح با هدف حمایت از معلولان جسمی و حرکتی صورت پذیرفت، افزود: ارزش ریالی هر کدام از این صندلیهای چرخدار ۵۰ میلیون ریال برآورد می شود. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان ادامه داد: امروز در مراسمی با حضور مسئولان سپاه، بهزیستی و ستاد اجرایی استان به پنج خانواده دارای معلول حرکتی زیر ۱۴ سال صندلی چرخدار اهدا شد و مابقی این صندلیها نیز به مرور در این هفته اهدا می شود. 

احمدی با بیان اینکه این معلولان از سوی بهزیستی معرفی شده و عمدتاً نیز در تهیه صندلی چرخدار دارای مشکل بودهاند، ادامه داد: طبق اعلام بهزیستی، بیش از ۶۰۰ معلول حرکتی زیر ۱۵ سال در استان سمنان وجود دارد که اهدای ویلچر به این معلولان می تواند عامل حضور این قشر در جامعه را فراهم کند. 

به گزارش بازار، استان سمنان ۱۳هزار معلول دارد که پنج هزار نفرشان معلول حرکتی هستند.

کد خبر: ۱۱۷٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha