۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
۱۰۰ دستگاه ویلچر توسط ستاد اجرایی فرمان امام به کودکان معلول آذربایجان شرقی اهدا شد

۱۰۰ دستگاه ویلچر توسط ستاد اجرایی فرمان امام به کودکان معلول آذربایجان شرقی اهدا شد

تبریز- ۱۰۰ دستگاه ویلچر به کودکان با معلولیت شدید و خیلی شدید زیر ۱۴ سال آذربایجان‌شرقی توسط ستاد اجرایی فرمان امام اهدا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عصر دوشنبه با حضور معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام طرح «مثبت حرکت» بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در تبریز آغاز شد.

در این طرح ۲۷ هزار ویلچر برای کودکان معلول تحت پوشش بهزیستی توسط بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین می‌شود.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در این مراسم گفت: از تعداد ۲۷ هزار ویلچر در مرحله اول دو هزار و ۵۰۰ ویلچر آماده توزیع و تاکنون در شش استان به کودکان معلول اهدا شده است.

مجتبی ابراهیمی افزود: این ویلچرها در کارگاهی که خود معلولان اشتغال دارند، مونتاژ و تولید می شود و آماده سازی هر ویلچر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه در بر دارد.

تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی
مصباح ربانی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش کلی از  فعالیت های ستاد در استان خاطرنشان کرد: فاز نخست طرح مثبت حرکت بنیاد ١۵ خرداد برای تأمین ویلچر معلولان مناطق کم‌برخوردار از امروز آغاز می گردد و طی آن تعداد ۱۰۰ دستگاه ویلچر در بین توان خواهان عزیز نیازمند استان توزیع و اهدا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره ) در آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی افزود: ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر متعهد شده که این ویلچرها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد شناسایی می‌شوند، توزیع می شود.

کد خبر: ۱۱۷٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha