۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
ظرفیت شبکه مخابراتی در استان کردستان افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

ظرفیت شبکه مخابراتی در استان کردستان افزایش یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بهینه سازی تجهیزات شبکه دیتا، کیفی سازی سرویس های MPLS و افزایش ظرفیت های استان از دستاوردهای اجرای پروژه برگردان است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه و بهینه سازی شبکه های ارتباطی و سرویس مخابراتی عملیات برگردان و جابجایی کلیه سرویس های دیتای اختصاصی کشوری MPLS انجام شد.

وی با اعلام اینکه سرویس های دیتای اختصاصی، به لحاظ تامین کننده ارتباط شبکه ایی و دیتای سازمانها، ادارات، ارگانها و سایر حوزه های دولتی و خصوصی با خارج از استان از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: در همین راستا این مجموعه نسبت به توسعه و بهینه سازی آنها اقدام نموده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: در اجرای این پروژه علاوه بر تامین، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید شبکه دیتا، در مرکز چمران سنندج نیز کلیه لینک های فیبر نوری برای تامین ارتباط برگردان شده اند.

حکمت با بیان اینکه این پروژه ظرف مدت هشت هفته با تلاش همکاران در نهایت دقت و سرعتِ قابل توجه اجرا شده است، عنوان کرد: بهینه سازی تجهیزات شبکه دیتا، کیفی سازی سرویس های MPLS و افزایش ظرفیت های استان از دستاوردهای مهم این پروژه به شمار می رود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: این اقدام افزایش قابل توجه سرعت و کیفیت دیتا در سطح استان را به دنبال داشته است.

وی در ادامه به سرمایه گذاری۵۰۰ میلیون تومانی برای اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: استفاده از پتانسیل ها و امکانات موجود در منطقه به منظور پاسخگویی و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات به مشتریان از استراتژی های منطقه است.

MPLSیک تکنولوژی انتقال و روشی ساده برای ارسال ترافیک پروتکل های مختلف در یک شبکه است که انواع پروتکل های مورد نیاز مشتریان را با استفاده از یک شبکه واحد انتقال خواهد داد.

کد خبر: ۱۱۷٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha