۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه تخصیص یافت
استاندار مرکزی:

۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه تخصیص یافت

ساوه- استاندار مرکزی گفت: مبلغ شش هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده ظهر دوشنبه با حضور در نشست ستاد قرارگاه پدافند زیستی ساوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از عملیاتی شدن ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ساوه خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاشمان این است که طبق خواسته مردم و مسئولین استقلال مالی و اداری دانشکده علوم پزشکی و همچنین توسعه زیرساخت های درمانی و بهداشتی این شهرستان را دنبال کنیم.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه طرح دو بانده کردن راه جاده قدیم ساوه - زرند و تهران در دستور کار قرار گرفته است گفت: در این راستا می خواهیم که نمایندگان مجلس پیگیری های لازم را انجام دهند.

آقازاده در ادامه بیان داشت: مبلغ شش هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه تخصیص یافته است و در این راستا به دنبال اقدامات صورت گرفته مجوز ماده ۵۵ از وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه اخذ شده است.

وی در خصوص آغاز ادامه فعالیت اصناف و کارگاه های تولیدی در استان مرکزی عنوان داشت: در این زمینه رعایت موازین بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همچنین مدیران باید ظرفیت نیروهای انسانی را از هفته آینده به مرز بالای ۵۰ درصد برسانند تا بتوانند پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

کد خبر: ۱۱٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha